Even wat mededelingen



Hoi! Het is zomer, het is warm, we gaan bijna op vakantie. Het is voor mij heel lastig om steeds leuke video's te maken, en natuurlijk om origineel te blijven. Okee, ik kan tags doen enzo. Maarja, het liefst niet. Of er moet er een heel populair zijn. Ook weet ik niet wat ik met de posts moet doen, vandaag dus even wat mededelingen!




Posts
Als het zomer wordt, vind ik het moeilijk om veel posts online te zetten. Het is warm en je zit liever buiten dan binnen achter je computer. Dat maakt het bloggen natuurlijk niet minder leuk. Maar, als ik dus op zomervakantie ga, ik zeg niet wanneer, maar wanneer ik ga, gaan we drie weken. Dat betekend dat ik in de komende twee weken 21 posts moet gaan schrijven, en dan zou ik de laatste dag nog verder moeten voorbereiden. Als ik de helft zou doen, dus om de dag, moet ik 11 posts schrijven, dat kan nog wel. Maar die inspiratie vind ik moeilijk. Ik ben dus van plan om om de dag een post te gaan schrijven, en dat gaat dan in over 2 weken ongeveer. Hebben jullie een goed idee hoe ik dat kan combineren?

Video's
Video's maken, hartstikke leuk! Dat is wel het aller leukste deel van bloggen, vind ik. Maar op een gegeven moment zijn je ideeën op. Op een gegeven moment ging ik zelfs meer uploaden, omdat ik zoveel ideeën had. Die ideeën worden niet minder, maar als ik straks op vakantie ga moet ik ze nog wel online kunnen zetten én moet ik zo ongeveer 4 video's klaar hebben staan! Heb JIJ dus nog een leuk idee voor een video? Laat dat achter in de comments, de kans is heeeel groot dat ik jou idee uitwerk!


Ask Maaike #5
Pas is er al een Ask Maaike geweest, maar er moeten natuurlijk ook leuke vragen zijn voor de volgende keer. Ik ga dus deze week die Ask Maaike al opnemen, dus als je leuke vragen of opdrachten hebt; zet ze in de comments. Die video zou dan ergens als ik op vakantie ben online komen. 

Wat 2 do in de zomervakantie?
Naast alles wat met bloggen te maken heeft, wil ik heeeeel graag van alles vertellen wat ik ga doen in de zomervakantie;

Ten eerste ga ik een keer een dag met Lotte naar Amsterdam, met de trein. Daar heb ik zoveel zin in! Er staat nog niks gepland ofzo, maar we gaan in elk geval. 

Daarnaast ga ik een keer met Vera tourist spelen hier ergens in Nederland, ik zal wel laten weten naar welk dorpje ik dan ga! We gaan dan gewoon naar een random dorpje in Nederland en daar gaan we leuke dingen doen :D

En als laatste, ga ik naar Julia! Aan het einde van haar zomervakantie wanneer ze terug is van vakantie, en als ik ook terug ben, ga ik naar Julia toe! Met de trein. We gaan dan video's opnemen en natuurlijk allemaal leuke dingen doen, dat is iets waar ik ook zo veel zin in heb!


Zo, dat waren dan alle mededelingen. Ik hoop dat je in de comments achter wilt laten voor de oplossingen die je hebt, of wat jij het fijnste vind!

Heb je nog vragen voor de Ask Maaike #5? Wat voor video zou je leuk vinden om te zien? Hoe zou ik mijn artikelen moeten plannen als ik op vakantie ga? 

Liefs,
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014