I Love Blogging Tag


Ik kan de me laatste tag die ik deed niet herinneren. Jullie wel? Naja, vandaag weer eens een tag! Ik had research op google gedaan en kwam bij deze tag. Yay! Ik beantwoord in dit artikel allemaal vragen die met bloggen te maken hebben. Wil je meer over mij en mijn blog weten? Lees dan snel verder!


1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Eigenlijk is dat een hele rare reden. Op twitter waren er heel veel accounts die ook een blog hadden en ik had hem niet. En ik wilde erbij horen. Ik startte een blog, maar ik wist niet eens wat je eigenlijk moest doen enzo. De reden is dus gewoon dat ik ook een blog wilde omdat al die anderen 'm ook hadden. 

2. Hoe kom je aan de naam van je blog?

Van mijn twitter account '@Nice_Nailss'!


3. Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Echte, of neppe? Naja, ik heb ongeveer 150/200 pageviews per dag, dat maakt mij tot ongeveer 5.000 pageviews per maand. Ik vind dat echt prima!

4. Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Alleen ik, daar ben ik trots op! Er zijn wel mede bloggers die me wel eens hebben geholpen met de layout, maar voor de rest doe ik alles zelf. (Oké, één keer heeft mijn vader me geholpen met filmen..)

5. Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt door je blog?
Het HEMA Persevent en de LUSH Launch Party!

6. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Dat ligt eraan. Sommige tijden krijg ik heel lang helemaal geen comments en dan krijg ik weer 5 comments. Nu ligt het ongeveer tussen de 2/3 comments wat ik helemaal prima vind!

7. Werk je samen met bedrijven?
Yep!

8. Met welke camera maak je foto's bij je artikelen?

De Canon Zoom DS6041 / EF-S 18-55mm


9. Waar haal jij de inspiratie voor je artikelen vandaan?
Dat kan overal vandaan komen. Let op school eens op de schriften van iemand, hoe zijn ze versierd? DIY Kijk is naar de producten die je graag wilt hebben in de winkel.. BUCKETLIST

10. Welke bloggers geven jou veel inspiratie?
 Pfoe. Ik zou geen idee hebben. Soms zie ik wel eens hele leuke artikelen die ik heel graag zelf ook wil doen. Soms pas ik ze helemaal aan naar mijn eigen stijl en soms zoek ik gewoon verder omdat ik het niks vind. Ik heb niet een groepje bloggers die mijn inspiratie geven. 


11. Krijg je wel eens negatieve comments?
De laatste tijd haast niet meer, vroeger toen ik net een maandje bezig was wel. Toen schreef ik een keer; manicure voor je lippen. Ineens kreeg ik toen 5 comments terwijl ik er voorheen geen een kreeg. Ze vonden het toen heel dom dat ik dat schreef enzo. Maar nu zijn zulk soort comments helemaal verdwenen, daar ben ik echt blij mee! <3

12. Plaats je iedere dag een nieuwe post?

Ja! Maar in de zomer vakantie zal ik misschien om de dag posten of een tijdje niet. 



13. Watvoor lay-out heb je? Heb je hem zelf gemaakt?
Ik heb een hele lichte layout, waar ik echt blij mee ben. Zelf, zelf, nee, volgens mij niet. Natiza had mij een keer geholpen en heeft mijn hele HTML code verbouwd. Na een tijdje ben ik daar met BijouxAndNails aan gaan knutselen en toen kwamen we op een hele witte blog. Later had ik zelf nog alles een beetje veranderd, en nu is het zo! 


14. Hoelang doe je ongeveer over een artikel?
Dat is moeilijk te zeggen. Een DIY duurt langer dan een tag.. Ik denk dat ik er ongeveer een half uur tot een uur over doe inclusief foto's maken en bewerken enzo.

15. Heb je in het echt contact gehad met andere bloggers?

Ja! Eigenlijk met nog best wel veel. Ten eerste met Diana, van DisForDazzle. Daarnaast ook met Charlotte van xxxCharr en als laatste ook nog met Julia van NailNerdjess. 



En dan was dit de tag! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Als je het een leuke tag vond, neem hem dan vooral even over en zet het linkje van je blog dan in de comments. 

Wat vind jij het leukste aan bloggen? Als je blogt?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014