Broek & Vans Hoesje ~ HoesjesFreak



Zoals jullie in de unboxing van Hoesjes Freak zagen, zou ik 1 hoesje weg geven. Die winnaar heb ik een week eerder gecontracteerd, want dat zou anders niet uitkomen met mijn vakantie. De overgebleven hoesjes review ik vandaag voor jullie, veel plezier!

Als eerste het Vans hoesje. Die vond ik het leukste van allemaal. Het is een vrij dik hoesje. Op de site van Hoesjes Freak stond dat het niet echt een neon kleur was, maar een zachte roze kleur. Op de foto lijkt hij een beetje hard roze, maar dat is ie niet. Hij heeft meer iets van neon. 




Het hoesje maakt je telefoon best dik. Ondanks de dikte kan je wel bij alle knopjes enzo. Omdat hij van rubber is zou je denken dat hij niet makkelijk in je broek kan, maar dat kan hij wel. Op een of andere manier gaat dat heel goed en is het heel makkelijk!


 Dan hebben we ook nog het broekzak hoesje. Die vond ik ook heel erg leuk. Eigenlijk vond ik die de leukste, maar toen ik hem een dag om mijn telefoon had, had ik er alweer genoeg van. Ik krijg heel vaak naar die randjes van je telefoon en dat was daar gewoon niet mooi. Je kan 'm wel gewoon fijn beethouden enzo. Het knoopje vind ik wel heel leuk!


Ook bij deze kan je gewoon heel makkelijk bij alle knopjes. Wel beschermd hij niet heel erg goed. De zijkanten zijn gelijkt aan de zijkanten van je telefoon dus als je telefoon met het schermpje op de grond valt is het einde verhaal.

En dit was dan de review van de twee telefoon hoesjes! Wil je ook een van deze hoesjes bestellen? Neem dan is een kijkje op de site van hoesjes freak. Daar verkopen ze deze hoesjes voor een lage prijs!

Wat vind jij het leukste hoesje?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014