Soap World #2 - Bacuha

Eergisteren zagen jullie de review van een aantal zeepjes die ik kreeg van Soap World. Vandaag deel 2! Ik review dit keer andere zeepjes, die je niet zo snel tegen zult komen. In leuke vormpjes, kleurtjes en geurtjes. Ohja, dit artikel heet 'Bacuha', dat is een complicatie van de woorden van welke zeepjes ik vandaag doe, haha. Veel plezier!




Hoppa! Dit zijn ze dan. Over de WK Bal ben ik het aller enthousiast, die vind ik zo leuk! Verder zit er nog een hartje bij en een cupido. Let's get started!





Als eerste de bal. Deze is speciaal gemaakt voor het WK 2014. Hoe leuk! Naast het toffe design ben ik ook helemaal weg van de geur. Hij ruikt naar mandarijntjes en zo voelt hij eigenlijk ook, hij is bijna evengroot!


Dan nog dit hartje. Eerlijk gezegd vind ik het er niet heel erg lekker uit zien, niet dat je het heel erg fijn vind om het op je huid te smeren. Ik vind het zeepje niet heel erg mooi. Dit zeepje heeft gewoon een standaard geurtje, net zoals het witte zeepje dat ik in het vorige artikel liet zien. 




En als laatste van deze reeks een cupido zeepje. Deze vind ik wel heel leuk! Ik vind cupido's alleen niet heel erg leuk ofzo, maar het idee is wel heel leuk. Dit zeepje heeft ook niet hele speciale geuren. 


Dat waren dan de zeepjes! Ik vind het oranje zeepje het leukste :D Wil je ook zo'n zeepje? Zelf maken, of gewoon even een kijkje nemen op de site? Klik dan hier

Welke is jouw favoriet?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014