Winkels waar ik een keer heen wil


Hoi allemaal! Iedereen kent het wel, de shoplogs die je ziet van andere meiden, daar wil je ook heen. En oh ja, naar die winkel wil je ook! Dat heb ik ook heel vaak. Vandaag heb ik dus een soort bucketlistje over de winkels waar ik echt heel graag nog een keer heen wil!




M&M Store
Toen ik naar Londen ging, wilde ik maar al te graag naar de M&M Store. Het schijnt dat ze daar allemaal andere kleuren M&M's hebben en dat er gewoon knuffels zijn van M&M. Dat is zo cool! Ik weet zeker dat ik ook nog een keer in zo'n store ga komen hoor, dat moet je gewoon een keer gedaan hebben!




Forever21
In deze winkel ben ik al een keer geweest, maar ik vond het toen heel lastig wat te kopen. Dat was in Londen en ik ben niet heel erg goed in shoppen met mezelf, want ik weet mijn kleding maten nog niet eens XD Ze hadden wel echt leuke dingen, maar mijn hockey team was er ook en ik ga dan snel hetzelfde kopen, of ik pak alleen dingen waarvan zij het ook leuk zullen vinden. Dus in Amsterdam met Lotte, ga ik er zeker heen!




Target 
De Target? Yep. Dat is een Amerikaanse winkel, waar ze volgens mij allemaal van die troepjes verkopen. En dát, lijkt mij nou heel erg leuk. Net zoals de action, een winkel waar je uren binnen kan blijven staan, ook al zou je niks kopen. Ze hebben bij de Target ook E.L.F. , ik hoor het meestal alleen bij Amerikaanse YouTubers. Helaas zit die winkel alleen in de VS volgens mij.




Pull & Bear
Ik ben ook al een keer in de Pull & Bear geweest. Dat was ook met hockey, in Londen. Maar toen was er dezelfde reden als bij Forever21, want ze hadden daar echt leuke kleding. Het liefste wil ik nog een soort crop top en dan een hoge broek, want ik vind dat zo leuk!




Bershka
De Bershka,  daar hoor ik wel vaak over. Dat ze er best wel leuke spullen hebben. Ik ben er nog nooit naar binnen geweest, dus ik zou graag een kijkje willen nemen!

En dat zijn dan alle winkels waar ik graag nog een keer heen wil. Ik ga bijna naar alle winkels als ik naar Amsterdam ga, maar dan niet de Target en de M&M Store. Of ze moeten daar wel zitten, wat ik niet denk, maar dat zou geweldig zijn!

Naar welke winkel wil jij graag nog een keer?

Love,
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014