Maaike's Diary #21

En daar zijn we dan weer met de diary van deze week, yay! Dit was een week die er net mee door kon. Ik moest veel leren voor de toetsweek, die maandag begint. Wel ben ik lekker uit eten geweest met mijn ouders en heb ik nog wel wat andere leuke dingen gedaan, kijk je mee?




Dag nummero 1, op donderdag. Mijn ouders waren die dag 16 jaar getrouwd, we gingen als verrassing uit eten. Het was echt heel erg lekker eten, ik vind vooral de saus die bij de spare ribs zit altijd mega lekker!

 Het lege bord van mijn ontbijt ^.^

Vrijdag nam ik een video op met Bente. Ik kreeg veel de vraag of Bente een eigen YouTube kanaal heeft, maar dat heeft ze niet. hihi. 


But first.. LET ME TAKE A SELFIEE!

Vrijdag avond gaf ik een nagellak workshop bij de kerk van Vera. Iedereen was er heel erg enthousiast over en ik vond het echt heel erg tof om te doen!

 Maar er is natuurlijk ook een minder leuke kant, zaterdag heb ik een hoop geleerd. 

Ik ging bij Lotte logeren, we wilden Truth or Dare opnemen. We hadden alleen geen leuke dingen om te doen, dus we hebben de video's maar gelaten :P Wel hebben we hele mooie foto's gemaakt die ook al online zijn gekomen!

 Selfie met Lotte, deze foto vind ik echt heeeeel leuk!

Ik bewerkte zondag de video die ik samen met Bente opnam, naja, ik bewerkte hem bij Lotte. Done!

 Die avond keek ik ook het voetballen van Nederland, saaai!

 Wel hadden we heel lekker eten van de BBQ en mijn oom kwam kijken. Daardoor was het wel heel gezellig!

 Oeps, stiekem een foto gemaakt bij Frans ;)

Deze foto postte ik op Instagram, ik heb niet echt meer inspiratie om foto's te plaatsen. De laatste foto's zijn alleen maar selfie's, oeps. 

S'avonds keek ik NOS. Haha. Ik denk dat dit op dinsdag was. 

Woensdag fietste ik met Lotte naar school. Naja, dat was de bedoeling. Lotte was te laat gekomen dus we hebben allebei alleen gefietst, Lotte was wel op tijd gekomen, maar in de toetsweek kunnen we elke dag samen fietsen!

Jelle kocht op school voor mij deze schattige hartjes- lolly. <3 
Dat was dan de diary van deze week! Nu ik de foto's terug kijk is het eigenlijk een best leuke week geweest, ik heb best veel gedaan. Ik hoop dat je dit leuk vond om te lezen! :D 

Hoe was jouw week? Ook nog leuke dingen gedaan?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014