Spullen die ik meeneem op vakantie


Het is altijd maar lastig; wat moet ik nou meenemen op vakantie? Ik zit daar meestal wel mee, want als je eenmaal op vakantie bent, kan je het niet zomaar nog even halen. Tijdens het studie uur in de toetsweek had ik niks te doen, dus ik had maar een lijstje gemaakt! 




Boek
Als eerste een boek. Ik vind het heerlijk om te lezen, vooral als het een leuk boek is. Ik neem The Hunger Games deel 3 mee!

Fotocamera
Ook wil ik heel graag een fotocamera meenemen. Gewoon de camera die ik nu ook voor mijn blog posts gebruik. 

Vlogcamera?
Het liefste zou ik steeds kleine stukjes vloggen op vakantie. Maar de camera waar ik mijn YouTube video's mee film is van mijn vader, en die gebruikt hij voor de hele vakantie te filmen. Mijn vader zei dat ie nog een andere camera had, dus daar moet ik dan maar even achteraan gaan. Want met mijn iPhone, kan ook niet, want dan heb ik geen geheugen meer. 

Laptop
Als we internet hebben, kan ik nog even de video's online zetten en misschien nog wel wat posts maken!

Nagellak
Make-up
Toilettas
Dit neemt ieder meisje wel meer. Ik denk dat ik in mijn toilettas doe; tandenborstel, tandpasta, borstel, elastiekjes (niet vergeten!), make-up, make-up remover. Meer zou ik eigenlijk niet weten!

Spelletje voor in de auto
Wanneer we op vakantie gaan, moeten we zeven uur in de auto zitten. Dan moet je wel wat te doen hebben!

Nintendo
Altijd als we op vakantie gaan, gaan we heel veel Nintendo'en. Dat is echt leuk! Dat doe ik dan samen met Jelle, Femke en Harm. Femke heeft een 3Ds en Jelle heeft een normale en Harm ook. Alleen het schermpje van Harm is kapot. 

Shopping bag
Duuhhhh

Portemonnee
Ik ga daar natuurlijk wel leuke spulletjes kopen!

Krultang, haarlak
Dit neem ik bijna altijd mee. Lekker makkelijk, en ook nog is leuk. Als we dan uit eten gaan kan ik mijn haar krullen of dat van Femke stijlen!

Watjes
Elastiekjes
Dat zijn echt van die dingen die je zo kan vergeten, ookal zijn ze erg belangrijk!


Hema Fotocamera
Dat foto cameraatje van de Hema neem ik ook mee, want de foto's zijn nog steeds niet vol. Ik heb er nu 16 van de 24. 

Vaseline Spray & Go
Als je in de zee gaat en veel gaat zwemmen, worden je benen snel droog. Ik raad je deze zeker aan, want het is de moeite waard! Je benen en armen blijven zo gewoon heel mooi en gehydrateerd!

Armbandjes/ kettingen
Oorbellen
Als je uit eten gaat moet je er natuurlijk wel een beetje glamoures uit zien!



Kussen
Op vakantie neem ik altijd mijn eigen kussen mee, want dat vind ik veel lekkerder slapen dan de kussens die ze daar altijd hebben. Zo slaap ik veel lekkerder!

En dat was dan mijn lijstje. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen!

Wat neem jij mee op vakantie?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014