Maaike's Diary #22



Yes! Ik ben eindelijk van al die toetsen af, heerlijk. Geen gezeur meer aan mijn hoofd, enkel nog een sportdag en wat workshops. Dat moet nog wel lukken. Maar het was wel een 'zware' week. Veel toetsen, maar wel lekker vroeg uit. Daarom heb ik drie dagen lang elke dag een video opgenomen, waaatt?!



Mijn week begint denk ik op vrijdag, lekker Utopia kijken!

 Ook bewerkte ik een video. Deze is nog niet online gekomen, ^.^

Ook keek ik nog een tv programma, en daar waren allemaal investeerders die willen investeren in een uitvinding van iemand. Best leuk! Volgens mij was dit nog in het weekend, ik snap niet wanneer welke foto nu is XD

Mijn ontbijt ^.^

 Vrijdag keken we film bij Scheikunde, alweer.

  Vrijdag avond gingen we naar een verjaardag, was best wel prima :)

 Toen we thuis kwamen keken we nog even tv :)

 Dit was zaterdag ochtend, oeps!

 Ik ging met mijn zusje mee naar haar hockey wedstrijd. 

 En we gingen die avond naar een BBQ van de Kerk op een camping. 

 En we keken daarna nog even tv, want Nederland speelde!

 Ken je ze nog? Yum!

Met Femke en Harm nam ik voor de lol een video op!

 Zien jullie de aanpassingen? Ik wel!

Ik uploadde de video die ik aan het begin van deze Diary bewerkte :D


Als je dit ziet, weet je dat je nat wordt, weet je dat je je regenbroek moet pakken, weet je dat je niet fris op school aan komt. Mweh. 

Ready! Weer een video editen :D


En de winactie staat online, ohwyeah! De uitslag daarvan komt waarschijnlijk een week eerder omdat het anders niet goed uitkomt met de vakantie. Dan zou de winnaar 'm namelijk pas drie weken later ontvangen nadat diegene heeft gewonnen :(

 Studieles op school, daar doe je niet veel. 

 En als je dan weer thuis bent ben je alweer nat, het heeft deze week namelijk twee volle dagen alleen maar geregend, heerlijk ^.^

 Hi! Woensdag voelde ik me niet zo lekker. 

The Simpsonsss! 

 Mmmmmm! 

Voetbal kijken! Jammer dat ze verloren hebben, maar ze hebben het wel heel erg goed gedaan. Nu moet Duitsland echt winnen man!

 Donderdag nam ik een video op :D Echt heel stom, ik heb 'm al helemaal bewerkt maar doordat ik er best veel effecten aan heb toegevoegd kan hij het bestand niet goed maken, aaarrggghh. 

 Leren voor de laatste lootjes..




En Vrijdag middag ging ik voor de eerste keer naar Rotterdam, alleen, met Jelle. We hebben school spullen gehaald. Willen jullie daar een shoplog van? Mij lijkt het heel leuk die op te nemen! Dit was dan weer de Diary voor deze week!

Hoe was jouw week? Heb je nu ook vakantie?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014