Flower Pics

Pas ben ik bij Lotte, mijn vriendin, gaan logeren. We hebben allebei als hobby om foto's te maken. Lotte heeft een hele mooie camera, dus we zijn naar buiten gegaan en hebben heel wat foto's gemaakt. Ik in de 200 en Lotte ook! Lotte heeft ook hele mooie foto's van mij gemaakt, die komen ook nog wel een keer. Vandaag deel ik ze met jullie!







































































Wow, dat waren weer een hoop foto's! Het was echt ontzettend leuk om al die foto's met Lotte te maken, vooral om ze later te bekijken. Sommige zijn echt heel scherp en daar ben je dan heel trots op :D Ik denk dat de bloggers en fotograven onder ons dat gevoel ook wel kennen <3 

Wat vind jij van de foto's? Heb je een favoriet?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014