Maaike's Diary #20

En toen waren wel alweer bij de 20e Diary aan gekomen. Wat gaat de tijd snel! Deze week was niet erg leuk. Het was geen lekker weer, ik was moe, voelde me niet zo lekker. Vandaar dat ik niet zo veel foto's heb gemaakt als anders, maar ik heb mijn best gedaan! 


Vrijdag, heerlijk weertje. Lekker buiten zitten op het terrasje!


S'avonds gingen we naar de buren, want Nederland speelde. Ik vond dat ze het heel erg goed deden, ookal hou ik echt niet van voetbal. Natuurlijk wel om het te doen, maar niet om te kijken. Het enige wat ze kunnen is elkaar op de grond gooien. 


Omdat ik voetbal niet leuk vind, hadden mijn zusje en ik de loom doos mee genomen. Daarmee had ik drie nieuwe armbandjes gemaakt, yeah!

Zaterdag ochtend maakte ik het kado voor mijn vader klaar, want zondag was het vaderdag. Ik was vrijdag na school naar het winkelcentrum gegaan om even alles te kopen, ik was geslaagd!





Samen met Bente naar de EO Jongerendag. Het was echt heel erg leuk en gezellig. Volgend jaar gaan we weer, dan is Bente ook nog is jarig! :D


Zondag gingen we op bezoek naar mijn Oma en Opa. Het was heel erg leuk. We hebben een beetje gekletst enzo en we bleven daar avondeten. Ik zette een foto op instagram voor een soort 'throwback' maar dat mocht niet want ik sta in mijn bikini.. 

 Dinsdag avond ging ik Skypen met Bente omdat we vrijdag graag af wilden spreken. Helaas is het niet door gegaan omdat ik Harm uit school moest halen. 

Dinsdag middag nam ik volgens mij een video op, die zien jullie nog wel verschijnen!

 Op de fiets naar school, wat had ik daar toch weer zin in. Ik vind school echt stom, mensen die kinderachtig tegen je doen. Blegh. Gelukkig is Lotte er in de Pauze en Vera komt nu ook de meeste lessen, het gaat de goede kant op! :D

 Na school een glas cola, yum!

En s'avonds bij het avondeten mocht we een ijsje, ook yummie!



Mijn Oma, Opa en Oom kwamen voetbal bij ons kijken woensdag. Nederland heeft alweer gewonnen, echt goed van ze!

Op de fiets naar school. Ik was niet bepaald vrolijk, maarja. Die dag had ik een bad hair day en mijn make-up wilde niet mee werken als je ogen gaan tranen, tja. 

 Maar eenmaal thuis, lekker weer wat drinken. Op zo'n Donderdag middag ben je daar wel weer aan toe!

Donderdag avond hadden we een soort afscheid op school, waar we een Engels toneelstuk gingen doen. Het was echt heel erg leuk! :D 

En dan was dit de Diary van deze week! Lees nog even de foto hierboven, dan kan je vraag wel in het filmpje komen! 

Heb jij een leuke week gehad? 

Love,
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014