Herfst Ooglook Met Essence Palette

foto gemaakt met foto bewerkenHet is alweer herfst, dus alle zomer kleurtjes kunnen de kast weer in. Nu kunnen we eindelijk weer aan de slag met de wat donkerdere kleuren, wat ik zelf veel leuker vindt! Ik heb een leuke herfst ooglook samengesteld met het Essence Palette. Lees je mee? Veel plezier !

Bij deze ooglook heb ik gebruikt gemaakt van een palette van Essence. Genaamd 'Sun Club' - glamour to go eyeshadow -. Deze heb ik pas nieuw gekocht, en ik vond het heel erg mooie kleuren om een ooglook mee te maken. Ook kan je deze kleuren gewoon dagelijks dragen, daar keek ik vooral voor.

Nu naar de ooglook, het is niet een heel erg bijzondere. Ik begin met de lichtste kleur (zie nummer 1 op de 3e afbeelding). Deze breng ik met een hard kwastje aan op mijn binnenste ooghoek. Je kan deze oogschaduw beter niet aanbrengen met een fluffy kwastje, want dan geeft ie bijna geen pigment af.

Als 2e kleur gebruik ik de 2na donkerste kleur (zie nummer 2 op de 3e afbeelding). Deze breng ik aan op het bewegend ooglid, in het midden. Deze blend ik nog niet met de kleur in mijn ooghoek, want dat doe ik straks met een blending kwast.

Dan gebruik ik de donkerste kleur (zie nummer 3 op de 3e afbeelding). Ik breng deze aan op het bewegend ooglid aan de buitenkant van mij oog. Mijn buitenste ooghoek dus.

Als laatste blend ik alle kleuren met een blending kwastje van de Wibra. Hier is al eerder een review van online gekomen.

foto gemaakt met foto bewerkenDit is dan de herfstlook die ik regelmatig ga dragen. Je kan deze kleuren natuurlijk ook los dragen, want dat is wat minder opvallend. Ik houd niet zo van opvallende oogschaduw. Maar door deze turtorial, krijg je wel een mooi ombre effect.

Wat vind jij van deze ooglook?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014