Vlog: Lush Launch Party

Hey !

Een paar weken geleden kreeg ik een superleuke uitnodiging van Lush; Ik mocht naar een launchparty , waar hun de nieuwe wintercollectie gingen aankondigen! Hoe leuk! Ik heb een rondleiding gekregen van een heel aardig meisje en je mocht zelf wat dingetjes uitkiezen! Lees je mee? Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerken

Onderweg naar Rotterdam...

foto gemaakt met foto bewerken

Yeah, na 20 minuten rijden zijn we eindelijk in Rotterdam. Herken je de kubuswoningen al?

foto gemaakt met foto bewerken

En hier gaat het dan gebeuren, dit is de Hoogstraat in Rotterdam. Als het goed is zit hier Lush.

foto gemaakt met foto bewerken

Toen ik binnen was zag je precies wat de wintercollectie was. De winkel was supergezellig ingericht en het rook er echt heel erg naar allemaal zeepjes enzo. Er kwam een meisje naar me toe en die ging met een rondleiding geven. Ze gaf uitleg over veel producten en wat het waren enzo.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is een mousseje, maar ik heb geen idee waarvoor. Dat ben ik al vergeten, want ze heeft met echt heel erg veel laten zien! Maar wat ik wel superleuk vindt, is dat er op elk dingetje zo'n flubbertje zit, haha!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn een aantal zeepjes en dingetjes die ze aan me heeft laten zien. Sommige zeepjes zien er echt bijzonder uit !

foto gemaakt met foto bewerken

Bijvoorbeeld deze, hoe kom je op het idee een bruisbal te maken in de vorm van een pinguïn? Haha!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken


foto gemaakt met foto bewerken

Dit vind ik ook een supermooi zeep(je). Er zitten kleine sterretjes in verwerkt, maar als je de zeep gebruikt lossen ze op. Het geeft in elk geval een superleuk effect!

foto gemaakt met foto bewerken

Deze is ook zo leuk, een zeepje waar een echte sinaasappel in zit. Op de bovenkant van het zeepje zit een soort flubber laagje. Ik vind 'm echt supermooi en heel erg leuk eruit zien!

foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn sterretjes voor in bad. Als je ze roert wordt je water helemaal lichtroze en gaat het superlekker ruiken. Als je ze gebruikt gaat er echt helemaal niet snel veel vanaf, je kan 'm erg vaak gebruiken. Een meisje heeft voorgedaan hoe dit ging, en je huid wordt er superzacht van!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken


foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Zo zag de winkel eruit, er lagen heel gezellig allemaal dingetjes. Bruisballen, zeepjes, maskertjes, snoepjes & nog veel meer ! Alle zeepjes hebben echt een superleuke vorm en kleur, dat vind ik wel een pluspunt. Dit is tevens de 1e keer dat ik in een Lush winkel kom. Wel is alles echt heel erg duur, ik vind alles er heel leuk uitzien enzo, maar toch wel iets te duur.

En dan nog het leukste, je mocht een product uitkiezen dat je mee naar huis wilde nemen! Ook mocht je van de producten die je leuk leken een monstertje uitkiezen en die keer je dan ook mee. Het personeel in de Lush is ook echt superaardig!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste had ik 'Snow Fairy' gekozen, omdat ik hoorde dat die echt heel lekker was! Ik heb het kleinste formaat genomen, want ik vond het een beetje egoïstisch om de grootste te nemen. Maar hij ruikt echt superzoet !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit waren de 3 monstertjes die ik had uitgekozen.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste een haarmasker, als ik eerlijk moet zijn ruikt ie echt helemaal niet lekker. Misschien is dat iets dat je haar juist verzorgd? Ik kan niet wachten om dit uit te testen, want ik ben er echt benieuwd naar! Als je hiervan de full-size zou kopen, kost dat je €22,50 volgens mij.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dan een superlekkere lip scrub. Tijdens de rondleiding kon ik deze uitproberen, en hij ruikt echt superzoet! Hij is heel lekker op je lippen, en het leuke is; je kan 'm gewoon doorslikken!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

En dan als laatste deze lip scrub in 'Bubblegum'. Hij ruikt superzoet en deze kan je ook doorslikken, je zou 'm eigenlijk gewoon kunnen eten.

Van alle producten die ik heb gekregen komt natuurlijk nog een review! Ik hoop dat jullie deze vlog leuk vonden, volgende keer doe ik zoiets weer een video vorm. Want ik denk dat dat ook wel leuker is!

Wat is jou favoriete Lush product?

Liefs,
NiceNailss










© Sjabloon NiceNailss 2014