DIY - Bracelets

foto gemaakt met foto bewerken
In dit artikel ga ik aan jullie laten zien hoe je een superleuk armbandje kan maken. Dit doe ik omdat er al lang geen DIY op nicenailss.nl online is gekomen, en ik vond het leuk om te doen! Je hebt voor deze DIY spulletjes nodig die jij zeker wel in huis hebt! Lees je mee? Veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken

Wat heb je nodig? Je hebt 2 draadjes nodig. Ik gebruik hiervoor skoubidou (Spreek uit als 'skoebiedoe'). Ook heb je een schaar nodig om het een en ander af te knippen. Je begint met het maken van een lusje. Je vouwt het touwtje precies op de helft tegen elkaar, en daar maak je het knoopje.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan meet je hoeveel touw je nodig hebt voor je pols. Je kan beter eerst een te grote armband maken, en daarna heb knoopje lager leggen op jouw lengte. Ik heb ook eert een grotere gemaakt en daarna de goede.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan ga je het andere touwtje gebruiken. Deze zet je vast met een knoopje aan de bovenkant (waar het lusje dus zit). Ik ga zometeen vlechten met het linker roze touwtje. Het rechter deel was extra voor het knoopje.

foto gemaakt met foto bewerken

Nu ga je beginnen met het maken van je armband. Je pakt het linker touwtje en deze doe je door de 2 witte touwtjes heen.

foto gemaakt met foto bewerken

Aan de andere kant vouw je deze om, over het witte touwtje (aan de rechterkant) en onder het linkertouwtje door.

foto gemaakt met foto bewerken

Nu weer over de linker en onder de recht door. Zo ga je verder en heb je je eigen bracelet ! (ook wel een 'armbandje' genoemd'.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik hoop dat je deze DIY leuk vondt ! Wil je ergens anders nog een leuke DIY van zien? Mail dan naar nicenailss13@gmail.com of laat een reactie achter.

Wat vind jij van deze armbandjes?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014