Gastblogger Gezocht !


Hey Meiden!

Hou jij van beauty? En vind je het leuk je passie met anderen te delen? Kan je goed bloggen en vind je het superleuk om artikelen te schrijven? Lees dan snel verder, want ik zoek een gastblogger ! Ben jij degene die dit leuk zou vinden? Kan jij goed vertellen over het laatste nieuws? Of het lipglossje van Essence dat zo geweldig rook? Lees dan snel verder ;)


Wat doe je als gastblogger?
Een gastblogger is iemand die elke week 1 blog op mijn blog kan plaatsen. Je mag natuurlijk ook je eigen blog hebben, maar het maakt ook niet uit als je niet een eigen blog hebt. Als jij van beauty houdt en leuke artikelen kant schrijven kan jij zo de gastblogger worden!
Als gastblogger mail je elke zaterdag/zondag een artikel dat jij hebt geschreven voor op mijn blog. Deze mail je voor zondagavond naar nicenailss13@gmail.com . Je zet dat de bestanden apart in je mail zodat ik ze in het artikel kan plaatsen. Je krijgt geen wachtwoorden van www.nicenailss.nl. Ik lees dan die zondagavond het artikel door een plaats de foto's op de juiste plek en voeg nog wat labels toe ect.
Het is niet de bedoeling dat je een artikel van je eigen blog zou kopiëren, want dan kan ik beter zelf een artikel schrijven!



Waarom een gastblogger?
Waarom ik een gastblogger zoek is omdat ik het echt superdruk heb met school ! Als er iemand een artikel voor mij online zou zetten op dinsdag. En dan maar 4 keer in de maand ben ik al supertevreden !
Het is natuurlijk ook niet een voordeel voor mij, maar ook voor jou! Ben jij bijvoorbeeld een beginnend beauty-account op twitter en twijfel je een blog te beginnen? Dan is dit je kans om dit te testen !



Wil jij een gastblogger worden?
Dat is heel simpel ! Je hoeft alleen het onderstaande formulier in te vullen en dit te mailen naar nicenailss13@gmail.com. JE HOEFT ZELF GEEN BLOG TE HEBBEN !

Naam:
Leeftijd:
Je blog (als je die zou hebben):
Een voorbeeldartikel (die je, als je de gastblogger wordt op mijn blog zou zetten) met foto's:

ALS JE EEN EIGEN BLOG HEBT IS HET NIET DE BEDOELING DAT JE ARTIKELEN VAN JE EIGEN BLOG NAAR MIJ GAAT MAILEN. JE MAAKT GEEN PROMOOT ARTIKELEN OF ARTIKELEN MET DE LINK NAAR JE EIGEN BLOG ERIN !!! 

Als je nog vragen hebt, mag je die mailen naar nicenailss13@gmail.com !

Je kan je inschrijven voor de gastblogger tot ongeveer 15 OKTOBER

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014