Colgate Tandpasta - Binnen één week 1 tint witter !

foto gemaakt met foto bewerken
Hoi Allemaal,

Iedereen kent het wel, tandpasta merken die beloven je tanden witter te maken. Zo werd ik ook benaderd door Colgate. Als je Colgate niet kent, het is een tandpasta merk, net zoals OralB ect. Ik kreeg dus een monstertje om dit uit te testen. Het leek me superleuk om wittere tanden te krijgen! Wie wilt dat nou niet? Maar maakt Colgate zijn belofte waar?


foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn mijn tanden voordat ik aan Colgate begon.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Ik heb Colgate nu een week gebruikt, ik weet niet of ik heel erg veel verschil zie. Misschien zijn ze wel witter geworden, maar als je ze echt laat bleken zie je 't verschil echt. Ik vind het erg jammer dat je bijna geen verschil ziet. Ik denk dat het ook aan mij ligt, want mijn vriendin zag het wel ! Haha!

foto gemaakt met foto bewerken

Als ik lach zie ik ook niet erg veel verschil. Bij mijn hoektanden is het erg geel, dit is er helaas ook niet witter geworden.

Lijkt het jou leuk zo'n tandpasta te bemachtigen om te testen en/of te reviewen? Dan kan je naar de site van Colgate gaan en daar even op zoeken. Je kan door de facebook pagina te liken een monstertje ontvangen. Ik heb ook een monstertje gebruikt. Wat mij heel erg tof lijkt, om mijn tanden een keer te laten bleken ! En jij?

Zou jij wittere tanden willen?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014