Mijn Telefoonhoesjes Stash

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!

Je kent het zeker wel, die enorme verslaving aan telefoonhoesjes. Je kan er maar niet genoeg van hebben. Zo zit dat dus ook bij mij, op de markt is het echt een hemel van telefoonhoesjes. Nu heb ik er niet enorm veel, maar ik vond het leuk om ze aan jullie te laten zien. Kijk je mee?


foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is mijn telefoon. Ik heb een IPhone 4. Er zit een Skin omheen van de webshop 24Cases. Deze zit er echt al superlang op en ik vind 'm heel erg mooi ! Zo'n skin kost rond de €14,-. Maar nu verder met de hoesjes, want daar draait het om !

foto gemaakt met foto bewerken
Laten we beginnen met de Soft-Cases. Daar heb ik er duidelijk het minste van. Wat ik wel heel jammer vind, want ik vind Soft-Cases veel fijner dan Hard-Cases. Ik heb maar 2 Soft-Cases, jammer !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is mijn favoriet qua Soft-Cases (Er valt niet veel te kiezen!). Omdat hij echt totaal niet duur was, op de markt kocht ik deze voor €4,-. Echt een koopje ! Dit hoesje vind ik echt supercute! Ik vind 'm heel erg leuk om mijn IPhone 4 , maar omdat ik nu de Skin Sticker van 24Cases op mijn IPhone heb, vloekt dat er een beetje bij.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is ook zo'n schatje ! Echt zó lief ! Deze heb ik bij de H&M gekocht voor €5,- ! Ik raad je aan, loop altijd even bij een H&M naar binnen. Ze hebben meestal wel hoesjes. Als ze hoesjes hebben, zijn het ook echte leuke ! Ik vind dit echt een supercute hoesje <3


foto gemaakt met foto bewerken

Dan gaan we over naar de Hard-Case hoesjes. In totaal heb ik 5 Hard-Case hoesjes en 2 Soft-Case. Ik ga het rijtje af van links naar rechts. Het is gewoon een random volgorde, want het is niet dat ik sommige niet leuk vindt !

foto gemaakt met foto bewerken

We beginnen met het saaiste hoesje en daarmee gelijk het duurste. Deze heb ik bij de Media Markt gekocht voor €20,-. Ik snap niet dat ik er toen zoveel geld aan uit heb gegeven, ik had beter een paar echt leuke hoesjes kunnen kopen. Hier valt dan ook helaas niet veel over te melden. Wel dat ie erg goed beschermd. Zou ik deze moeten bestudden? (dat ik er studs op plak?)

foto gemaakt met foto bewerken

Dan een hoesje die nog niet erg lang in mijn stash ligt. Dit is een hoesje van mijn site, maar hij klopt niet meer ! Mijn site heet nu www.nicenailss.nl en wordt doorverwezen naar www.nice-nailss.blogspot.nl . Dat vind ik echt zo jammer ! Ik heb deze gekregen van OntwerpEenCase.nl en deze kostte rond de €15,- volgens mij.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit hoesje is van de Bart Smit. Voor €5,- heb ik deze kunnen bemachtigen. Het ziet er misschien heel onstabiel uit, maar hij is echt goed. Ik heb 'm een paar keer laten vallen in dit hoesje, en mijn telefoon makeert nog niets. Dit hoesje is zowel geschikt voor een normale gelegenheid als een speciale gelegenheid.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit hoesje heb ik gekregen, (van sinterklaas, HAHA!). Nee, deze zat in mijn surprise tijdens Sinterklaas. Mijn oom heeft dit hoesje voor mij gekocht. Ik denk dat deze ook €5,- was net zoals het andere hoesje van de Bart Smit. Ik weet van beide hoesjes niet of ze nog te koop zijn.

foto gemaakt met foto bewerken

En dan het laatste hoesje. Dat is er een van Angry Birds die echt het aller, aller, alleroudste is ! Deze is volgens mij echt iets van 2 jaar oud (!!!). Ik heb 'm bijna niet om mijn telefoon, alleen als ik er zin in heb. Ik heb geen idee hoe duur deze is en of ie nog te koop is. Je zou kunnen kijken bij winkels zoals T-Mobile of Phonehouse. Je kan gaan zoeken, maar ik heb geen idee ! Ook is dit een erg stevig hoesje :)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn hoesjes te zien, als je nog ergens anders een stash van zou willen zien, meld het me dan even.

Wat is jou favoriete hoesje?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014