De Herfst Tag

foto gemaakt met foto bewerken
Het is alweer hersft, dat gaat snel zeg ! Maar de herfst is niet alleen maar vrolijk, het wordt weer koud en regenachtig. We ontkomen er niet aan. Er zitten wel leuke dingen aan; de koppen voor de chocolade melk mogen weer tevoorschijn komen en de lekkere koekjes! Ook hoort er bij de herfst een leuke tag; De Herfst Tag ! Ik zag deze tag al rondgaan op andere blogs, en ik ga 'm vandaag ook doen. Lees je mee? Veel plezier!


Wat vind je het leukste aan de herfst?
Het leukste aan de herfst vind ik, dat je gezellig met je familie op de bank kunt zitten. Lekker knus met een warme kop chocomelk en een koekje. Ook is het superleuk om met je vriendinnen gezellig binnen iets te doen terwijl het buiten erg koud is.



Favoriete drinken in de herfst?
Chocomelk! Yumm.. Dan kom je thuis van school, helemaal koud en verzopen en dan een lekkere kop warme chocomelk. Als je er maar lekker van opwarmt, het is ook heerlijk om een lekkere kop thee te nemen.

Favoriete geurkaars?
Eigenlijk worden er nooit geurkaarsen bij ons in huis gebrand. Wat ik echt heel erg jammer vindt. Het lijkt me echt superlekker om een warme geur in huis te hebben, dat geeft ook gelijk een knus gevoel.



Favoriete lipstick in de herfst?
Lipstick, dat draag ik echt bijna nooit. Tevens heb ik erg weinig lipsticks per seizoen. Ik heb 1 lipstick van NYC, maar dan heb je het ook wel weer gehad. Dit is niet een echte herfst kleur, ik blijf wel bij de lipsmackers. Ik merk wel dat ik per seizoen van lipsmackers verander. Nu gebruik ik vaak de Coca Cola Vanille terwijl ik in de zomer Coco Cola Cherry gebruikte!

Favoriete dagcrème in de herfst?
Voor mijn gezicht gebruik ik nog niet erg veel. Wat ik wel lekker vindt is om een nachtcrème s'avonds op te doen. Dit maakt mijn gezicht lekker zacht en klaar voor de volgende dag !



Favoriete kleur voor op je ogen in de herfst?
In de herfst vind ik de makeup echt heel erg leuk! Ik heb pas een palette van Essence gekocht met allemaal bruine/grijze tinten. Een beetje nude maar ook wat mooie groene kleuren erbij. Hier ga ik nog een leuke ooglook bij maken !

Favoriete outfit om te dragen?
Lekkere warme truien en donkere broeken. Dat is waar ik echt van hou in de herfst! Meestal een lekker warme trui, of juist een leuk vestje met een shirtje. Qua broeken vind ik de donker groene en bruine tinten het allerleukste. Spijkerbroeken en skinny jeans blijf ik ook altijd nog leuk vinden !



Favoriete plaats?
De favoriete plaats voor in de herfst, dat is voor iedereen nu toch wel duidelijk. In de herfst is het echt heerlijk om in je bed te liggen of om lekker wat te doen in je eigen kamer. Of gewoon knus bij je familie voor de TV !

foto gemaakt met foto bewerken

Dat was dan De Herfst Tag. Ik vond het superleuk om al deze vragen te beantwoorden. De herfst vind ik erg leuk qua beauty, maar het weer mag van mij ook wel weer veranderen ! Als jij deze tag wilt overnemen, mag dat natuurlijk. Veel succes !

Wat vind jij het leukste aan de herfst?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014