Selfmade: Cute Legerprint Nails !

foto gemaakt met foto bewerken
Heyhoi!

Mijn vriendin was pas bij mij op bezoek, en ik heb een superleuke nailart bij haar gemaakt! Hij is echt superleuk geworden. Ik vind 'm zelf echt supertof ! Natuurlijk heb ik een erg makkelijke turtorial voor jullie klaar staan ! Nieuwsgierig? Lees dan snel verder !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn de nagels van mijn vriendin, Adriénne. Ze is echt een van mijn beste vriendinnen! Het was een supergezellig middagje met elkaar. Laten we maar snel beginnen met de turtorial ! Als je kleuren gaat kiezen, moet je zorgen voor een lichte ondergrond en de kleuren erop moeten donkerder zijn.

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste begin ik met de nagel verhardener van Trind, deze heet; Nail Repair. Deze is echt superfijn, en was ook wel hard nodig ! Ik hoop dat haar nagels nu net zo mooi groeien en mooi sterk worden!

foto gemaakt met foto bewerken

Als je begint met lakken, gebruik je de lichtste kleur van de kleuren die je hebt uitgekozen. Ik heb hier gekozen voor een roze kleur van de Hema in 'Speedy Pink'. Hij dekt in 3 laagjes als je een mooi egaal oppervlak wil hebben om op te lakken. Jammer dat ie niet sneller dekt !

foto gemaakt met foto bewerken

Daarna begint de nailart. Gebruik een dottingtool om een soort koeienvlekken (koeienprint) op je nagels te maken. Doe zo ongeveer 2 á 5 vlekjes per nagel, als je hetzelfde formaat nagels hebt als mijn vriendin. Dit hoeft niet netjes, maar zorg wel dat je nog ruimte hebt om dit nog 2 keer te doen. Natuurlijk moet je ook een beetje roze overhouden van de onderste laag ! Ik gebruikte hiervoor een kleur van Essence in 'Ultimate Pink'.

foto gemaakt met foto bewerken

Eigenlijk weer precies hetzelfde... Ik gebruikte hiervoor een schattige paars van Catrice in 'Lucky In Lilac'.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de laatste paar vlekjes, hiervoor gebruikte ik een donkerpaars van MAX. Zorg dat de ondergrond van roze niet meer te overheersend is. Dat het niet lijkt alsof je dat als basis hebt gebruikt. Maak dus een soort dammetjes tussen de kleuren door.

foto gemaakt met foto bewerken

Als laatste de topcoat en dan is je schattige stoere nailart af ! Het leukste van deze nailart vind ik dat ie schattig is, maar dan op een stoere manier. Dit pas echt heel erg goed bij mijn vriendin! Adriénne vond mijn nailart superleuk ! Ik vind 'm ook heel goed gelukt !

Ik hoop dat je de nailart van mij bij Adriénne leuk vondt ! Als je 'm hebt nagemaakt, stuur dan je recreaties naar mij op twitter, facebook en instagram. Ik kijk deze met plezier !

Wat vind jij van de stoere schattige nailart ?

Liefs,
NiceNailss












© Sjabloon NiceNailss 2014