Nivea Shampoo + Give Away !

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden,

Shampoo, altijd superlekker ! Die van Nivea werken altijd goed voor je haar en ruikt nog eens lekker. Van Nivea mocht ik 1 flesje reviewen (ik heb ze niet gebruikt, alleen opgemaakt). En ik mocht 1 flesje verloten. In dit artikel ga ik ze reviewen. Lees snel verder als je mee info over de winactie wilt & het flesje! Veel plezier.



foto gemaakt met foto bewerken

Nivea is over het algemeen een superfijn merk voor je huid, haren en lichaam. Eigenlijk gewoon alles waarbij je lekker wilt ruiken en er goed uit wilt zien.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is de Diamond Gloss van Nivea. Dit is een shampoo en ruikt echt super zoet. Yum, echt superlekker ! Deze heb ik nog niet gebruikt, maar ik denk dat ie echt superfijn in je haar is.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is ook een superfijne shampoo. De geur is wel minder lekker dan de Diamond Gloss, maar nog steeds erg zoet. Deze lijkt me ook superlekker voor in je haar !

foto gemaakt met foto bewerken

Nu de winactie. Je moet er snel bij zijn, want hij loopt maar kort. Na de publicatie van dit artikel, nog 2 weken en daarna word 1 van deze flesjes verloot. Maar wat moet je doen?

  • Volg @Nice_Nailss op Twitter 
  • Plaats een reactie onder dit artikel waarom je mee doet en welk flesje je het liefst zou willen winnen. Je mag ook geen flesje kiezen, dat stuur ik je 1 van de 2 op ;) *Vermeld wel een duidelijke naam & je twitter naam @......* Degene met een reactie & die ook de bovenstaande zin heeft getweet kan winnen. Door de extra dingen te doen maak je natuurlijk meer kans. 
Dit is het enige wat je moet doen. Je mag natuurlijk ook nog promoten, en volgen op Bloglovin', GFC, Instagram, Facebook en nog alle andere social media. Ik zou het superleuk vinden als je meedoet ! 

Liefs,
NiceNailss 







© Sjabloon NiceNailss 2014