Favoriete Kleuren Nagellak

foto gemaakt met foto bewerken
HeyHoi,

Iedereen heeft dat wel, kleuren nagellak waar je helemaal niet naar kijkt en anderen die staan wel dagen buiten de nagellakbak. Zo zit dat ook bij mij. Sommige kleuren nagellak heb ik nog nooit gebruikt, en andere zijn al leeg ! Ik ga vandaag mijn favoriete kleuren nagellak aan jullie laten zien. Veel plezier !

foto gemaakt met foto bewerken

Ik heb weer erg lopen graaien in de nagellakbak. Uiteindelijk het ik 7 nagellakjes uitgekozen voor dit artikel. Het meeste is van Essence, laten we daar dan maar mee beginnen !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is 'Free Hugs' van Essence. Echt een kleur die ik super vaak draag en gebruik. Helaas is ie op, maar ik wil heel erg graag een nieuwe kopen ! Dat is omdat ie echt supergoed dekt, bij mij is ie heel erg dik geworden, dus tijd voor een nieuwe.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan het 2e lakje van Essence. Dit is 'Me & My Lover'. Het is er een uit de Sparkle Sand Effect collectie van Essence, ik vind dit echt de mooiste van de 3! Hij dekt al na 2 laagjes en heeft een erg mooi textuur. Ik vind het een van de mooiste kleuren die Essence heeft van de Sparkle Sand Effect lakken.

foto gemaakt met foto bewerken

En als laatste dit leuke mintgroene lakje van Essence. Deze maakt me gewoon vrolijk en ziet er heel mooi uit. Hij dekt alleen best slecht, maar na 3 laagjes is dat opgelost. Ik vind 'm niet heel erg fijn lakken, omdat ie heel erg dun is ! Deze heet; That's What I Mint!


foto gemaakt met foto bewerken

Dan gaan we over naar Catrice. Hier heb ik 2 nagellakjes uitgekozen. Als eerste heb ik 'Blue Cara Ciau' van Catrice. Deze dekt best goed, maar als je geen basecoat gebruikt, verkleuren je nagels blauw. Dat zou echt zonde zijn, want dat heb ik zelf een keer bij een watermarble gehad!



foto gemaakt met foto bewerken

Het 2e en het laatste lakje van Catrice staat nog niet erg lang in mijn stash. Maar ik vind 'm echt heel mooi voor in de winter, maar in de zomer kan je 'm ook gerust dragen! Dit is 'Bricky Mouse' van Catrice, dekt na 3 laagjes en is een leuke kleur roze!

foto gemaakt met foto bewerken

Nu een lakje van NYC die ik ook supermooi vindt! Deze staat net zo lang al in mijn stash zoals de 2e van Catrice. Dit lakje van NYC dekt echt supergoed! Binnen 1 laagje zou je al kunnen stoppen. Dit is 'Greenwich Village', ik zou 'm iets met 'pink' hebben genoemd!

foto gemaakt met foto bewerken

En als allerlaatste een lakje van Essie. Deze staat langer dan al deze lakjes in mijn stash, en is helaas ook al op. Hij is helemaal dik geworden en dekt bijna niet meer. Dat vind ik zo jammer ! Tijd voor een nieuwe wit dus. Deze lak van Essie heet 'blanc', haha !

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Als je nog ergens favorieten/dislikes van wil zien, mag je gerust een reactie achter laten !

Wat is jou favoriete kleur nagellak?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014