Vijl VS Vijl

foto gemaakt met foto bewerken

Hoi Allemaal !

Je zult wel denken; Vijl VS Vijl, Wat is dan nou weer? Het is namelijk een iets ander artikel dan normaal. In dit artikel ga ik 3 vijlen met elkaar vergelijken. Van alle vijlen is de prijs onbekend, en van sommige de afkomst ook. Ik ga ze dus vergelijken en welke het beste is, heeft deze Vijl VS Vijl gewonnen. Kijk je mee? Veel plezier !





foto gemaakt met foto bewerken

Ik heb vandaag gekozen voor een vijl van de Claires en 2 onbekende. Ik heb ze allemaal een keer gekregen. Waarschijnlijk wint de vijl van Claires wel, want Claires is gewoon een supergoed merk ! Misschien zijn de andere vijlen samen wel beter tegen die van de Claires, ik ben benieuwd !

foto gemaakt met foto bewerken

Ik begon met het vijlen van mijn nagels met de vijl van Claires. Ik vind deze vijl echt superfijn en er zit een goed reliëf op. Het schuurt net het bovenste laagje van je nagels af. Je kan er natuurlijk ook gewoon je hele nagels mee afvijlen.

foto gemaakt met foto bewerken

Wat ook een hoogtepunt is dat er een leuk plaatje op de vijl staat. De meeste vijlen zijn roze, wit, grijs of zwart. Dit is weer is want anders. Doordat er een plaatje op staat ben je er ook voorzichtiger mee (volgens mij). Als ie zwart, roze of grijs zou zijn, ziet ie er niet bijzonderder uit dan andere vijlen.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de 2e vijl. Dat is een vijl die ik van mijn vader heb gekregen toen hij naar een hotel ging. In dat hotel hadden ze dus (blijkbaar) vijlen. Dit is dus wel typisch een hotel-vijl, want het heeft bijna geen reliëf. Ik vind het meer een buffer.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de allerlaatste vijl. Deze heeft ook bijna geen reliëf en lijkt daarom erg op een buffer (net zoals de vorige). Ik vind dit erg jammer. Waarom zou je 100'en slechte vijlen maken als je ook 80 goede kan maken? Maak dan die 80 goede, want hier heb je niets aan.

Als het aan mij ligt heeft de vijl van Claires deze Vijl VS Vijl battle gewonnen. Want bij de andere vijlen heb ik niet het idee dat er iets van mijn nagels wordt afgeschuurd.

Wat is jou favoriete merk vijl?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014