Review Lush #2

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden!

Als je mijn blog volgt, heb je vast wel gezien dat ik naar Lush toe ben geweest. Daar mocht ik monstertjes uitkiezen. Deze monstertjes staan al lang bij mij, dus tijd om ze te reviewen! Dit keer zijn het de Lip Scrub's. Allebei superzoet. Lees je mee? Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn beide lip scrub's. Bubblegum & Santa's LipScrub. Bubblegum komt uit de normale collectie van Lush, en Santa's LipScrub hoort bij de Limited Edition voor de winter. Laten we beginnen met Bubblegum...

foto gemaakt met foto bewerken

Bubblegum is echt súperzoet! Mijn Tante, Moeder & Oma vinden 'm ook echt heel lekker. Net zoals mij. Het lekkerste is dat ie echt naar 'bubblegum' ruikt. Dit geeft je ook de verleiding de bubblegum in je mond te stoppen (zonder 'm te gebruiken als echt scrub!). Dat is ook zo leuk aan dit. Soms heb je dat je 't niet in je mond kan stoppen en het gewoon af kan likken! Deze kost €9,65 voor 25,0 gram.

foto gemaakt met foto bewerken

Daarna Santa's Lip Scrub. Dit is ook weer zo'n lekkere zoete geur. Eigenlijk alles bij Lush is wel zoet ! Ik heb niet het idee dat het echt speciaal voor de winter is. Alleen de naam van de scrub maakt dit dingetje speciaal. Natuurlijk is het net zo lekker als de 'normale' lip scrub. Het is dat de naam anders is, maar verder heeft ie niets speciaals. Als je dit product full size zou kopen, ben je er €9,50 voor kwijt. Je hebt dan 25,0 gram. Wel duur !

foto gemaakt met foto bewerken
Bubblegum en Santa's Lip Scrub zijn allebei superlekker, superzoet en het zijn beide toppers. Ik zou deze voor het gebruik zeker aanraden, maar als je budget niet al te groot is, moet je dit niet doen. Het is een behoorlijke aanslag op je portemonnee. Haha !

foto gemaakt met foto bewerken

Ik hoop dat je deze review leuk vond. Er komt nu nog 1 review van Lush, en dat is het full size product; Snow Fairy. Deze komt ongeveer over een weekje online ! Houd mijn blog dus in de gaten ;)

Welke lijkt jou het lekkerste?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014