Pink Ribbon Nailart



HeyHoi!

Misschien heb je het al voorbij zien komen op andere blogs; Pink Ribbon. Pink Ribbon is een actie voor vrouwen die borstkanker hebben. In Oktober (de maand dus) is het Pink Ribbon maand. Hierbij gaan mensen geld inzamelen. Bijvoorbeeld OPI; OPI heeft een speciale set op de markt gebracht met aandacht aan Pink Ribbon. Ook verkoopt Etos sieraden voor Pink Ribbon. Ben je benieuwd wat ik voor Pink Ribbon doe? Lees dan snel verder. Veel plezier !

Ik ga voor Pink Ribbon een nailart maken. Op de blogs van WLNA & NailNerdjess op Twitter heb je ook wel vast een nailart gezien? Ik ga ook een nailart maken, ik ga precies uitleggen hoe & wat!

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is de nailart. Niet al te moeilijk, maar ik vind 'm wel heel mooi geworden!
Zo ga je te werk:

  • Lak je nagels (behalve je ringvinger) een basiskleur. Ik heb hiervoor van Rimmel London 'Hot Shot'. Hierbij had ik 2 laagjes nodig, want anders dekt ie niet helemaal...
  • Lak daarna je ringvinger een lichtere kleur roze. Ik heb hiervoor een kleur van de Hema gebruikt. Deze kleur heet; Speedy Pink.
  • Dan maak je (als je nagellak droog is) het Pink Ribbon logotje op je nagels. Dit heb ik gedaan met een witte kleur van MAX. Daarna ben ik nog met een zilvere glitter striper over het wit heen gegaan. 
  • Daarna heb ik met een roze striper van MAX een streepje op de donker gekleurde roze nagels gemaakt. 
  • Als een na laatste roze glittertjes over mijn nagels heen gedaan (niet mijn ringvinger dan). Hierbij heb ik van Catrice 'Kitch Me If You Can'. 
  • En als laatste dan topcoat van Essence. Dat geeft echt een supermooi glossy effect !
foto gemaakt met foto bewerken

Ik hoop dat je mijn nailart voor Pink Ribbon leuk vindt! Stuur me je recreaties op Twitter, Instagram of Facebook. 

Wat doe jij voor Pink Ribbon of wat heb je gedaan? 

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014