Mijn Favoriete Herfst Nagellak

foto gemaakt met foto bewerken

Hoi!

Na de zomer komt de herfst. Ik weet niet of ik er al zin in heb, maar mijn nagels wel ! Ik heb weer is wat leuke herfstkleurtjes uitgezocht die je binnenkort vaak op mijn nagels zal zien. Sommige zijn echt nog typische zomerkleuren, maar ook heel leuk voor in de winter ! Lees je mee? Veel plezier.




foto gemaakt met foto bewerken

Dit keer is het echt een mengelmoes van nagellakjes. Van geen één merk hetzelfde en bijna niet dezelfde kleuren. Ik ben dit keer voor de verschillende kleuren gegaan. Maar niet voor bruin, zwart & grijs ect. Daar hou ik echt niet van! Ik vind een 'echt' kleurtje op mijn nagels veel leuker !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is het allereerste nagellakje die ik heb gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag. Ik had nagellak aan hem gevraagd :) Dit nagellakje van Essence heet; If I Were A Boy. Deze heb je al langs zien komen op een eerdere blog van mij. Daar had ik een nailart met bloemetjes en stipjes gemaakt. Deze had ik toen gebruikt als ondergrond.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan een echte zomerkleur. Ik vind deze toch nog echt wel leuk voor in de winter. Hij staat nog niet erg lang in mijn stash, maar vond 'm goed genoeg om bij mijn herfst kleurtjes te passen! Dit is het lakje van NYC in; Water Street Blue. Ik vind deze naam erg goed passen, want het is ook echt een blauw van water.

foto gemaakt met foto bewerken

Als 3e heb ik een lakje van de Etos uitgekozen die ik 3 keer dubbel heb (wow!). Deze kon je gratis krijgen als je €5,- besteedde aan moederdag-artikelen bij de Etos. Mijn moeder heeft dat gedaan en ik kreeg dus dit superleuke nagellakje. Het is een mooie diepe kleur rood die echt perfect pas bij de herfst. Ook bij de kleuren die ik ga dragen gaat deze echt wel passen!

foto gemaakt met foto bewerken

Ook heb ik een diepe kleur paars uitgekozen. Dit is een lakje van Miss Sporty. Ik vind dit lakje wel het allerslechtste dekken van de 5. Je ziet nog duidelijk je nagel eronderdoor komen. Het is net niet een crack nagellak, haha! Wel ziet de kleur in het potje er supermooi uit! Dit nagellakje heet; 7. Een erg saaie naam. Het is veel leuker als ze een echte naam hebben, niet een nummer ofzoiets.
foto gemaakt met foto bewerken

Als laatste heb ik een erg mooie kleur roze van Catrice. Dit is een best donker roze kleur, maar dat maakt 'm juist mooi voor de herfst. Hij heet; Wrapped Around My Finger. Deze dekt ook goed net zoals de anderen. Alle lakjes dekken wel binnen 1/2 laagjes, maar Miss Sporty is daar echt een uitzondering van.
foto gemaakt met foto bewerken

Dit waren dan de nagellakjes die ik het mooiste vind om in de herfst te dragen. Waarschijnlijk maak ik er wel vaak een nailart op, maar ik merk dat als het nu kouder wordt, ik ook donkerdere nailarts ga maken. Omdat dit bij het weer past.

Wat is jou favoriete herfst nagellakje?

Liefs,
NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014