Review Lush #3

foto gemaakt met foto bewerken

Hoi Meiden!

Als je mijn blog volgt, weet je vast wel dat ik pas naar Lush toe ben geweest. Ik mocht daar een full-size product uitkiezen, en wat monstertjes. Zo heb ik alle monstertjes al op mijn site gezet, en nu alleen nog de shower gel 'Snow Fairy'. Lees je mee? Veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken

Dit is de Snow Fairy. Echt een superleuk etiketje ! Ik moet nog wel wat meer vertellen over het etiketje, want deze is echt uitzonderlijk leuk ! Hij ziet er nu al super schattig uit, en ook superleuk om te gebruiken!

foto gemaakt met foto bewerken

Op de beschrijving verwacht je natuurlijk een tekst hoe je de shower gel moet gebruiken, maar bij Lush staat er iets heel anders op. Zie je het? Leuk bedacht, vind je niet? Lush heeft wel echt gelijk met de tekst die op het etiket staat. De 'Goed Om Te Weten' klopt helemaal. Het is net alsof er een deur opengaat naar de snoepjeshemel!  De tekst bij 'TopTip' en 'Gebruikaanwijzing' vind ik echt geniaal bedacht!

foto gemaakt met foto bewerken

Ook zegt Lush dat alle producten handgemaakt zijn. Is dit onzin? Nee, zeker niet! Hier is het bewijs :) Deze Snow Fairy is gemaakt door Muhammed, op 18/09/13. Op 18 september dus! Dan is ie nog erg vers, ik vind het echt leuk dat ze dit erop zetten. Dit doet geen ander bedrijf, dus dit is wel echt speciaal!

foto gemaakt met foto bewerken

Maar nu over Snow Fairy zelf. Dit is het kleinste formaat die je maar kan krijgen, je hebt nog een middel formaat en de aller grootste. Met de aller grootste doe je echt héél erg lang, want je hebt maar heel erg weinig nodig per douche beurt.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik heb deze nu 1 keer gebruikt en mijn zusje ook. In de douche ben je echt in je eigen snoepwereldje van zoete dingen! Echt superlekker! Ik heb wel het idee dat ik er schoon van wordt, maar het is niet zo dat het je huid helemaal hydrateerd en verzorgt enzo.



Toch ben ik superblij met deze shower gel! Je betaald hierbij €13,50 voor 250 gram. In dit flesje zit 100 gram en deze kostte dus ongeveer €8 (schat ik).

Wat vind jij van Lush?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014