Bon Beauty

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Girls,

Pas heb ik contact gehad met Bon Beauty en ze zouden mij een leuk nagellakje opsturen. Ik heb dit dus binnengekregen en dit ga ik dus vandaag voor jullie reviewen. Het is een lakje van Barry M , voor mij een onbekend merk, dus superleuk om te testen ! Lees je mee? Veel plezier !




foto gemaakt met foto bewerken

Dit is wat er in het pakketje zat. Een superleuk visite kaartje van Bon Beauty. Je ziet hier echt aan dat het met makeup te maken heeft ! Ook vind ik de naam 'Bon Beauty' superleuk. Het geeft gewoon een leuk meisjesachtig gevoel !

foto gemaakt met foto bewerken

Dan het nagellakje. Wat een superleuk potje ! Ik heb nog niet van zulke vierkante langwerpige potjes, dus dit past zeker in mijn stash. Inmiddels heb ik 166 potjes. Dichtbij de 200! Hoeveel potjes hebben jullie?

foto gemaakt met foto bewerken

Ik verbaasde me echt over de substantie, dit is echt zó mooi! Hij is groen, blauw & een beetje paars/bruin. Deze combinatie past echt heel goed bij elkaar. Ook de glitters die je er zo een beetje doorheen ziet zien er ook leuk uit. Dit maakt de lak helemaal af ! Er zit hier 10 ml nagellak in, een redelijke hoeveelheid.

foto gemaakt met foto bewerken

Ook zat er een blokje bij waarvan ze mij niet hadden geïnformeerd. Dit is dus een lekkere Cube voor in bad. Deze ga ik zeker proberen, en daar komt nog wel een keer een review over. Waarschijnlijk met een ander bad/douche product samen.

foto gemaakt met foto bewerken

Toen ik de nagellak ging swatchen viel me dat wel tegen. Barry M heeft helaas bijna geen dekking ! Echt jammer, want hij is zo mooi! De substantie is best wel waterig en daarom dekt ie dus niet goed. Het ziet er nu echt uit als een vies, bruine kleur.

foto gemaakt met foto bewerken

Na de 2e laag werd ik al wat vrolijker. Barry M laat zich niet kennen ! Voor €4,05 zou ik dit zelf niet aanschaffen, maar om te testen is dit natuurlijk ook altijd een hebbedingetje.

foto gemaakt met foto bewerken

Bij de 3e laag was ik helemaal blij! Wauw, Barry M heeft toch wel iets in huis. Je ziet hier ook echt het verschil in kleur op je nagels en hij glanst erg mooi. Je moet alleen niet een te dikke laag aanbrengen, want dan droogt ie niet snel. Doordat deze lak juist dun is, kan je heel erg fijn nagel lakken en door de snelle droging kan je al snel weer verder.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik ben erg tevreden over deze lak van Barry M! Zelf zou ik deze niet aanschaffen, maar op het uiterlijk kun je 'm moeilijk laten staan. Ben je toch geïnteresseerd? Klik dan hier . Ookal zou je dit niets vinden, kijk dan zeker even op de site van Bon Beauty, want ze verkopen een hoop andere leuke producten !

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs,
NiceNailss












© Sjabloon NiceNailss 2014