Shoplog Alexandrium

Shoppen, wat heb ik dat gemist zeg. Ik heb ongeveer 2 maanden lang geen beauty producten kunnen kopen. Tijd om los te gaan dus. Helaas was het dit keer maar voor 15 euro, maar je zult je verbazen wat je voor dit bedrag kunt kopen. Zelf vind ik dat ik goed geslaagd ben! Kijk je mee? Veel plezier !




Als eerst ging ik naar de Douglas, in de hoop dat er nog een actie was van OPI. Ik had via via gehoord dat je 3 lakjes voor 10 euro kon halen, maar dit bleek niet zo te zijn. Uiteindelijk ben ik ermee vandoor gegaan met 4 supermooie Paris Memories nagellakjes. Hier ben ik superblij mee!

Daarna ging ik naar de Big Bazaar, omdat ik wist dat daar een actie van OPI was. Je had Crackle Nagellak van OPI voor maar 3 euro. Dit kon ik niet missen. Ik ben naar de Big Bazaar gegaan en heb daar mijn allereerste OPI lakje gekocht. Yeah!

Ook heb ik hier een boompje gekocht waar je al je armbandjes aan kan hangen. Deze vond ik te leuk om niet mee te nemen.

Tussendoor zag ik nog een lippenbalsem staan in de smaak 'Cherry'. Het leek me leuk deze uit te proberen en nam hem mee. Uiteindelijk bleek de binnenkant erg raar te zijn. Kersen zijn rood en de binnenkant is paars. Huh? Er waren ook nog balsems in de smaak Appel.

In de Big Bazaar heb ik ook een spiegeltje gekocht. Dit vond ik handig voor het opnemen van make-up turtorials.

Onderweg naar de kassa in de Big Bazaar, kwam ik nog een hele grote bak met bruisballen tegen. Groot en klein, de kleine waren verpakt per 3, de grote alleen. Ik heb 2 pakjes van de kleine bruisballen meegenomen.

Als laatste ging ik nog langs te Kruidvat, omdat dit de enige Kruidvat was waar Essence 2 schappen had. Hier heb ik een topcoat gekocht. Deze kostte 1.99.

Dit waren al mijn aankopen op het Alexandrium. Ik hoop dat je het leuk vondt! Deze producten heb ik allemaal gekocht met een budget van maar 15 euro.

Wat zou jij het liefste als review willen zien?
Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014