Primark Oogpotloden



Zoals je in de Diary kon zien ben ik naar de Primark geweest. Daar heb ik voor het eerst een product gekocht, nog nooit eerder namelijk. Dat was een setje oogpotloodjes, het leek me leuk deze uit te proberen. Want ik zoek nog een oogpotlood die goed op je waterlijn blijft zitten, en waar je misschien ook wel een wing mee kan maken. Lees je mee? Veel plezier!



De verpakking vind ik wel erg leuk bedacht, een meisjes-achter panterprintje. Ookal is het heel erg goedkoop, ziet het er nog wel een beetje luxe uit. Op de verpakking staat dat het een eyeliner (?) is. Het lijkt mij meer oogpotlood, maar je kan het dus blijkbaar ook gebruiken voor eyeliner.

Voor 1,50 euro is dit natuurlijk geen geld. Er zit zelfs een puntenslijper bij! Als je dit bij Essence zou kopen ben je zo wel 2 euro kwijt. Maar is de kwaliteit ook goed?


Dit is de puntenslijper. Ik vind het wel  handig dat ze deze erbij hebben gedaan, want dan hoef je die niet apart te kopen. Ook heb je dan steeds hetzelfde formaat punt van je potloden. Hij is ook handig om gewoon te slijpen voor andere potloden die je hebt.


De binnenkant van de verpakking onderscheidt zich wel van andere merken. Het is namelijk een soort spiegel. Dat vind ik er leuk bedacht! De spulletjes zitten ook erg goed opgeborgen.


























Het design van de potloodjes vind ik ook erg leuk bedacht. Niet dat het erg spetterend uit ziet ofzo hoor, haha! Ze zien erg erg luxe uit omdat de buitenkant van de potloodjes matt is, en de tekst erop zilver is. Het staat erin gegraveerd, dat geeft een erg mooi effect!


























De punten van de potloodjes zien er gewoon normaal uit. Ze zijn mooi geslepen en klaar voor gebruik. Het is een mooie diepe kleur zwart. Er was ook nog een donkere bruin in de Primark, maar ik vond zwart mooier.

Je zou verwachten dat het niet erg goede kwaliteit is, maar ze geven nog aardig pigment af. Dit heb steeds met 1 potloodje gedaan, en ik vind het er prima uit zien. De lijnen zijn in een keer naar beneden getrokken en je ziet je huid al bijna niet meer. Erg goed!

Dit is mijn oog zonder iets op mijn waterlijn. Ik heb alleen een beetje mascara (boven) op gedaan. Aan de onderkant van mijn oog heb ik helemaal niets op. Zo kan ik je een beetje het idee geven wat het verschil is. 

En hier heb ik de oogpotlood opgedaan. Ik heb 'm iets te dik aangebracht, maar het pigment is erg goed. Zelf gebruik ik niet erg vaak oogpotloden, maar het geeft een een mooi effect. Toen ik in de spiegel keek, had ik gelijk het idee alsof mijn oog groter leek. Hebben jullie dat ook als je iets meer make-up op hebt?

Dat was dan de review van de oogpotloden (eyeliners) van de Primark. Ze hebben een erg goede kwaliteit vergeleken met de prijs. Als je ooit nog in de Primark mag komen, raad ik je aan deze dan zeker even aan te schaffen!

Lijken deze potloodjes (eyeliners) jou wat?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014