Musthaves voor Sinterklaas


Het wordt weer Sinterklaas, dus we moeten allemaal weer ideeen gaan maken voor wat we willen. Ik heb wel een aantal musthaves, die ik al erg lang wil hebben! Vandaag zal ik dit met jullie delen, wieweet zit er ook wel een leuk idee voor jou bij. Lees je mee? Veel plezier!




Als eerst zou ik heel graag een Sleek palette willen, dan het liefst de 'Au Naturel'. Ik ben niet echt van de opvallende ooglooks, dus dit vind ik echt supermooi! Tevens heb ik nog geen Sleek palette, en heb ik in reviews gelezen dat dit een erg goed merk is. Dit palette, kost net zoals de andere palette; 9,95.


Het lijkt stom, maar ik zag pas bij de Bart Smit een sieradenboompje. Dit is een zilver boompje waar je kettingen, armbanden en andere sieraden aan kan hangen. Dit leek me erg leuk, omdat mijn sieradenstash steeds groter wordt! Deze kost 3,99.





Van Essence en Catrice heb ik ook een aantal musthaves, voor een mooi prijsje. Als eerste van Essence de Glow In The Night, hiervan heb ik al een hoop reviews gezien. Deze wil ik zelf ook graag testen!

Van Essence wil ik ook heel graag de oogschaduwbasis, deze heb ik nog niet. Omdat ik steeds vaker oogschaduw draag, komt dit wel goed van pas!

















Van Catrice heb ik ook nog 2 producten; Het Nude Palette en de Concealer. Ik heb met deze al vaak in mijn handen gestaan, maar heb dit nog nooit gekocht. Het wordt dus tijd dat ik een van deze in handen krijg. Anders koop ik ze zelf laten ook nog.

Bij de Bart Smit, zag ik ook een palette met allemaal kleuren oogschaduw. Of het pigment goed is, geen idee! Maar het was hele mooie glitter, en dit vond ik zo mooi om deze ook op mijn lijstje te zetten.

Als laatste, heb ik dan een product van Mac. Dit is weer oogschaduw in een Nude-Kleur. Dit palette kost €38, dus de kans is klein dat Sinterklaas deze voor mij koopt. Haha!

Dat waren dan al mijn musthaves voor Sinterklaas. Misschien zit er ok wel iets leuk voor jou bij! Het zijn alleen maar make-up producten, maar meer heb ik ook niet echt 'nodig'.

Wat staat er op jou lijstje?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014