Favorieten Van De Maand November


Iedereen heeft wel producten die je elke dag of regelmatig gebruikt. Je past je aan aan de periode en je gaat andere producten gebruiken. Bij mij is dit niet heel erg veranderd binnen een maand, maar er zijn wel wat producten bij en af gegaan bij mijn favorieten stash. Lees je mee? Veel plezier !



Mijn eerste favoriete product is de conditioner van Andrelon, deze is zo fijn. Hij is echt perfect voor mijn haar. Hij haalt alle klitten eruit en maakt mijn haar lekker zacht. Deze heb ik nu al voor de 2e keer gekocht. Ik weet zeker dat ik 'm nog een keer ga kopen!

Deze keer zit er ook een telefoonhoesje bij. Dit is een superfijn hoesje, en heb ik bijna de hele maand om mijn telefoon gehad. Hij beschermd, en is erg leuk. Gelukkig is dit niet zo'n hoesje die heel snel van je telefoon af gaat. Hij blijft goed zitten.

De Trind Nail Repair kan ook niet aan mijn favorieten missen, wat is dit een topper zeg. Ik vind 'm erg fijn en zorgt er echt voor dat mijn nagels goed lang worden. Helaas is er pas een nagel afgebroken (wat ik express heb gedaan omdat ik een snee had in mijn vinger). Maar dit is niet op mijn nailart hand, het is gebeurd op mijn rechterhand.

Het palette van Essence vind ik ook fijn. Ik heb 'm op de helft van de maand gekocht en is mijn allereerste echte palette. Ik ga er zeker meer kopen!

Ook heb ik bijna elke nacht een nacht crème op gedaan. Dit maakt mijn huid goed fris en klaar voor de volgende dag. Van deze weet ik de prijs en de afkomst niet, want ik heb 'm gekregen.

Als laatste heb ik de Cleaner van Kruidvat. Hij doet wat ie moet doen, en daarom is hij mijn favoriet. Wat ik alleen heel irritant vind, is dat je ogen heel erg gaan plakken waar je de Cleaner hebt aangebracht. Hier zou Kruidvat zich wel op kunnen verbeteren. Maar voor de prijs is het acceptabel.

Dit waren dan mijn favorieten van de maand Oktober! Ik hoop dat je het leuk vondt.

Wat is jou favoriet van Oktober? 

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014