Etos - Caviar Nails

In plaats van nailart-art is er weer een andere trend opgekomen; de caviar nails. Dit zijn bolletjes die je met natte nagellak op je nagels strooit. Zelf heb ik nog nooit met deze bolletjes op mijn nagels gelopen, dus het leek me leuk dit eens te testen. Het geeft een superleuk effect, maar blijft het wel zitten?


Deze schattige cavia balletjes kosten maarliefst 2.99. Zo te zien aan de kleuren is het zeker geschikt voor de komende feestdagen! Tevens is dit een Limited Edition (LE) van de Etos. Zo vaak heb ik bij de Etos niet een LE langs zien komen, leuk dat dit deze keer wel is!


'Gebruik: Stooi de bolletjes over je net gelakte nagel' ,  dat spreekt wel voor zich. Het is een duidelijke omschrijving. Etos belooft dat deze bolletjes 36 maanden goed blijven. Het lijkt mij niet dat deze zouden gaan schimmelen, waarschijnlijk gaat de kleur er dan vanaf..


Toen ik deze bolletjes op mijn nagels deed, vond ik de strooidop niet erg handig. Je kon niet aan 1 stuk door strooien, waardoor je steeds moest stoppen. Dit komt doordat de bolletjes steeds verstopt raken in het buisje.

Maar wat ik wel heel erg slim vind bedacht (geen idee of het express is gedaan), is dat de bolletjes er niet meteen uitkomen. Dit voorkomt wel dat je veel balletjes verliest per nagel. Ik vind het erg onduidelijk wat hiervan de bedoeling is.


Eenmaal op mijn nagels vond ik het een supermooi effect ! Het geeft een mooie manicure voor je nagels, en is erg simpel. Wanneer de bolletjes het nagellak raken, merk je wel dat de kleur op de bolletjes er snel af gaat.


Als je nagels nog nat zijn, en de bolletjes er al op zitten, vallen ze er nog steeds snel af. Je moet dus even voorzichtig doen totdat je nagellak droog is. Maar als je nagellak eenmaal droog is, dan zitten de bolletjes supergoed vast!


Helaas, aan het einde waren er heel erg veel bolletjes die ik niet op mijn nagels had gemikt. Het potje kon niet open, en het is onmogelijk de bolletjes via dat kleine gaatje naar binnen te werpen. Je moet dus wel zorgen voor een ander bakje. Dit vind ik wel erg jammer..


Mijn conclusie? Ik vind het superleuke bolletjes die erg goed blijven zitten. Voor de prijs zijn ze wat duur (maar dat vind ik altijd met de producten van de Etos). Jammer dat je de balletjes niet meer terug kan gooien, maar het is een superleuk effect op je nagels!

Lijken deze bolletjes jou wat voor de feestdagen? (Op=Op!)

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014