Selfmade: Cute Nails

 
Nailarten, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het is wel lastig om een voorbeeld of een idee te krijgen om te nailarten. Op instagram had ik een leuke nailart gevonden en die heb ik nagemaakt. Natuurlijk wel met mijn eigen dingen erbij. Lees je mee? Veel plezier !


Eigenlijk is het een heel erg makkelijke nailart. Je hebt er alleen een dottingtool en een striper voor nodig. Ik heb 3 kleuren gebruikt, en het is er simpel om te maken. Ik ga aan jullie uitleggen hoe je deze nailart kan maken.

Je begint met een basis, hiervoor het ik de kleuren wit gebruikt en roze. Mijn ringvinger heb ik roze gemaakt en mijn andere vingers wit. De duim kan je zelf een kleurtje maken, het is maar wat je leuk vindt.

Daarna maakte ik de hartjes en het snorretje. Het snorretje is een kwestie van 2 stipjes naast elkaar zetten met een dottingtool en het vormpje van een snor maken. Ik zou dit vooraf wel even oefenen, want het is niet erg gemakkelijk. De hartjes spreken voorzich. Ook 2 stipjes en een driehoekje eronder.

Om de overige ruimte op te vullen kan je nog wat streepjes op je pink en op je wijsvinger zetten. Hiervoor kan je een striper gebruiken, of iets wat je zelf fijn vindt om streepjes mee te zetten. Natuurlijk kan je ook gewoon je eigen kleuren voor deze nailart gebruiken.

Als laatste finishte ik met een topcoat van Essence. Deze staat in het 2e schap, helemaal rechts boven. Hij werkt erg goed, maar is wel dik. Het geeft wel een mooi effect op je nagels, veel beter dan de doorzichtige van Essence.

Dit was dan mijn nailart. Ik hoop dat je 'm leuk vondt! Als je nog speciale nailarts zou willen zien, of swatches van bepaalde lakken kan je het altijd even melden.

Wat vind jij van deze nailart?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014