De Ultieme Kerst-Nagels (Budget)



We naderen al bijna weer het einde van het jaar, het wordt dus weer tijd voor de kerst nagellakjes. Heel veel merken hebben al mooie topcoats en glitter lakken op de markt gezet. Maar waarom zou je zoiets kopen, als je met je eigen nagellak ook een mooie combi kan maken? Ik heb een mooie combi gemaakt, en deze ga ik vandaag aan jullie laten zien! Lees je mee? Veel plezier.




In dit artikel ga ik niet alleen laten zien wat de combi is, maar ik ga ze ook reviewen. Zo heb jij een beetje een idee of je deze 2 nagellakjes wel of niet moet kopen.

























Dit is de lak van This Is It, het eigen merk van Intertoys. Hier koop ik bijna geen nagellak, omdat ik het een relatief dure prijs vindt. Ze kosten 2 euro per potje, dan koop ik liever een Essence lakje. Deze heb ik in mijn schoen gekregen, en ik vond het een mooie kleur om een combi bij te maken.


























Deze lak heet Curious Violet , ik snap niet waarom ie zo heet, want violet is toch echt een andere kleur dan deze. Violet is wel paars, en dat is dit potje ook. Maar zo paars als dit, is violet zeker niet!

Ik vind het maar raar, de kleur is veel lichter dan het potje eigenlijk beweert. Zo is het wel een een echte paarse kleur, maar nog steeds geen violet. Dit is de dekking binnen 1 laagje, dus dat is ook wel erg goed. Vinden jullie het design ook niet verdacht veel op O.P.I. lijken? 

Bij het 2e laagje wist ik niet echt wat ik ervan moest vinden. This Is It beweert met de naam dat het violet is, maar nu lijkt de kleur toch echt meer op zwart. Niet helemaal, maar het heeft wel iets weg van zwart. Dit zou tevens een mooie kleur zijn voor de winter. Ook vind ik dat de nagellak erg veel vind lijken op Gel-Lak, omdat dit ook zo glanst. 

Maar om echt in de kerst stemming te komen, moet je deze topcoat niet vergeten. Deze topcoat is van Casuelle, ik heb 'm wel eens voor mijn verjaardag gekregen. Eerder heb ik wel eens 3 lakken van Casuelle gereviewd

Toen deze glittertjes op mijn nagels zaten, maakte mijn hartje een sprongetje. Wauw, wat een mooi effect! Het lijkt op een sterrenhemel, en is daarom perfect voor kerst. Daarom vond ik het een supermooie kerst-combinatie. Erg makkelijk, en chique. 


Oeh, wat houd ik veel van dit effect zeg! Wauwie <3 

Dat waren dan mijn tips voor jou voor de ultieme kerst nagels. Ongetwijfeld bestaan er veel meer combinaties, maar tot nu toe is dit mijn favoriet! De lakken zijn goed op elkaar afgestemd, en zijn ook nog eens budget. 

Heb jij al een favoriete combi voor de kerst?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014