Nail Tutorial: Allemaal Streepjes

Vandaag weer eens een ander artikel, een naijl tutorial. Ik wilde al erg lang een soort gestreepte nailart maken, zoals deze dus. Zo heb ik dus een tutorial opgezocht, en vandaag heb ik een tutorial voor jullie. Lees je mee? Veel plezier !




Dit is de nailart. Het ziet er misschien erg lastig uit, maar het is echt heel erg simpel! Deze gemakkelijke nailart heb ik gemaakt op een nagelwiel, maar je kan 'm ook gewoon op je eigen nagels maken (van zelf sprekend).

Als eerste lak je je nagel helemaal wit. Wit is de mooiste ondergrond om dit voor deze nailart te gebruiken. Ik heb hiervoor een witte base coat gebruikt, merk is onbekend.

Daarna maak je met een striper, of met het kwastje zelf 2 verticale strepen. Je kan het beste 1 streep maken helemaal aan de zijkant, en de andere niet aan de zijkant.

Dan maak je nog een keer 2 strepen, maar dan horizontaal. Dat doe je op deze manier, het ziet er misschien erg saai uit, maar zometeen lijkt het er echt op!

Dan komt er een iets moeilijker stukje, je maakt waar de 2 verticale/horizontale strepen elkaar kruisen de vlakken daar donkerder. Ik heb voor deze nailart blauw gebruikt, maar roze zou ook supertof zijn! 

Dan neem je een iets lichtere kleur, en daar maak je ook dunnen streepjes mee. Dat doe je dus op deze manier, 2 horizontaal en 1 verticaal. 





En als laatste maak je dan 3 zwarte streepjes. Dit doe je eigenlijk hetzelfde als de lichtblauwe streepjes. Hoe vet ziet dit eruit? Ik vind het echt een heel erg leuk effect!






En om het dan helemaal af te maken heb ik nog een strikje eraan toegevoegd. Je zou ook studs hiervoor kunnen gebruiken.  Ik heb een zakje strikjes ooit gratis gekregen bij een bestellen op een beautywebshop . Je finisht natuurlijk met topcoat, want dat ziet er gewoon mooier uit !


Ik hoop dat je deze tutorial leuk vond, ik vond het in elk geval superieur deze nailart te maken. Ik vind 'm heel erg vrolijk, maar het heeft toch weer wat serieus'. Als jij nog ergens een tutorial van zou willen zien, dan kan ik deze ook altijd maken!

Wat vind jij van deze nailart ? :)

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014