PUPA Lasting Color

Pas kreeg ik een pakketje binnen van Skinpharma, ik had meegedaan aan een onderzoek. Hier zat een nagellak in van PUPA en deze mocht ik reviewen, erg tof! Ik heb 'm meteen op mijn nagels gedaan en mijn mening is inmiddels wel duidelijk. Meer weten? Lees dan snel verder!



Eenmaal het lakje uit de verpakking, merkte ik dat het weer zo'n een was met een glanzende dop. Dat vind ik erg mooi, want dat hebben maar weinig merken. De bedrukking op de dop vind ik erg mooi en over het design ben ik ook wel te spreken.


Als eerste viel me op dat het een mooie, donker roze, winterse kleur was. PUPA heb ik nog nooit eerder getest (maar dan in een kleur, ik heb wel eens een glitter lak getest. Maar dat zegt niet erg veel over de kwaliteit).


Na lang zoeken kon ik nog steeds geen nummer of naam vinden op het potje. Echt irritant! Op de site van PUPA staan wel alle kleuren, en daar moest ik dus mijn kleur tussen zoeken. Ongeveer tussen 50/70 kleuren. Erg handig..


Mijn nummer is 103 (denk ik) , al zou je deze ook willen aanschaffen. Op de onderkant staat wel een nummer, maar deze klopt niet.

Toen ik de lak had geswatcht, maakte mijn hart een sprongetje. Wat is deze dekking enorm goed! Op de foto zie je dat de lak helemaal dekt. En dit maar binnen 1 laagje, dit is wat veel merken niet zo snel voor elkaar krijgen. 

De kleur komt niet helemaal goed over op de foto, want het lijkt namelijk een erg roze kleur. Het is een donkerdere en warmere kleur, voor de winter. De kleur is perfect voor de winter, maar voor een feestje is deze ook erg mooi. 


De substantie van deze lak is erg dun, je zou denken dat het pigment niet erg goed is. Dat heb je dan fout, want het pigment is echt uitstekend. Op alle foto's draag ik 1 laagje, zonder topcoat.


De droogtijd van deze lak is wel iets langer dan heb gemiddelde. Maar zeker niet om over te klagen. Wanneer je 5 nagels hebt gedaan, met een dun laagje, is je 1e nagel al droog als je bij de laatste bent. Zo heb je een beeld van de droogtijd, ik ben er erg tevreden mee.

Deze lak kan je aanschaffen op een webshop van PUPA, of een webshop die PUPA verkoopt. Hij kost  6,25 euro. Voor deze prijs is de kwaliteit erg goed, zeker als je op je budget moet letten. Daarentegen is Essence nog steeds ook een goede kwaliteit. 

Ik hoop dat je deze review handig vondt. Het was in elk geval erg leuk om deze lak te reviewen, ik ben er erg blij mee !

Lijkt PUPA jou wat?

Liefs,
NiceNailss

















© Sjabloon NiceNailss 2014