It's A Dupe! #3

Een maand geleden ben ik begonnen met 'It's A Dupe!' te doen op www.nicenailss.nl , dit was een succes! Het viel me op dat ik al lang niet meer zo'n artikel had gedaan. Dus ik ben mijn nagellakstash ingedoken of ik een paar dezelfde lakjes kon vinden. Dat is gelukt! Lees je mee? Veel plezier.




Ik ben dit keer gegaan voor de kleur oranje, en glitter. Eerder heb ik nog nooit een glitter lak voorbij laten komen in zo'n artikel, maar nu dus wel. Ik vond ook dat het PUPA lakje op mijn blog moest komen!


Laten we beginnen met de Oranje kleuren. Hiervoor het ik een kleur van de Hema in 'Dashing Orange' en een kleur van Miss Sporty in '40'. Jammer dat Miss Sporty geen namen heeft voor nagellak.

Dit is de 1e swatch. Hier heb ik van beide lakken 1 laagje aangebracht. Je ziet wel duidelijk dat die van de Hema (links) veel lichter is van die van Miss Sporty (rechts). De lak van Miss Sporty dekt wel beter dan Hema, maar de lak van de Hema is ook dunner.

De 2e swatch, hier dekken beide lakken erg goed. Nog steeds is de lak van de Hema erg licht, maar dat is juist wel mooi.  Ze lijken wel erg op elkaar, maar het zijn niet mijn favorieten. Doe mij maar een mooi kleur roze!

Dan nu de glitter lakken van Pupa in 'M202' en van de Hema. Die van de Hema heeft geen naam meer, het etiket is eraf.

Bij de 1e swatch merk ik wel dat de lak van de Hema (links) grotere glitters heeft dan de lak van PUPA (rechts). Dit is niet heel erg goed te zien op de foto. Het is wel duidelijk dat de lak van PUPA veel sneller droogt dan die van de Hema.

In de 2e swatch kom je pas echt erachter dat het 2 heel erg verschillende lakken zijn. Die van de Hema heeft veel minder glitters en ze zijn groter. Ze hebben ook - als ze in contact met het licht komen - meerdere kleuren om te weerkaatsen. De lak van PUPA heeft iets minder kleuren van de weerkaatsing maar deze glitters zijn ook veel kleiner. Bij PUPA merk ik wel dat het een geheel is en bij Hema heb ik dat niet.

Dat waren dan de 2 dupe nagellakken. Ik hoop dat je dit artikel leuk vondt! Als je nog speciale artikelen/dupe artikelen wilt zien, kan je dat altijd even melden :)

Wat vind jij de mooiste kleur?


Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014