GASTBLOGGER: Q&A Boekje

Hey iedereen. Vandaag heb ik weer iets leuks voor jullie. Namelijk een Q&A boekje. Met 365 vragen voor jou. Elke dag van het jaar 1. Maar daar blijft het niet bij want je kunt hem ook nog eens 5 jaar lang blijven invullen. Lees je mee? Veel plezier !



Het zijn diepe vragen waar je echt heel lang en filosofisch over na moet denken maar ook normale vragen bijvoorbeeld naar wat voor een tv programma je graag kijkt. De vragen zijn in het Engels maar meestal begrijp je het wel en zo niet even vragen aan je vriendin of ouders. En je Engels word er ook nog eens beter van. Dus reden genoeg om even verder te lezen.

Zo ziet het boek eruit. Het is een dik maar klein boek. Met een mooie oude bruine kleur. En aan de zijkant van de bladzijdes is hij goed. Van binnen is de goude kleur ook terug te vinden. Mooie sierlijke letters doet me aan een soort dagboek denken. Dat is het ook eigenlijk wel.

Er staan dus 365 vragen in voor 5jaar dus 1,825 antwoorden. En of ik dit boek na 5jaar nog steeds leuk vind? Ik denk het wel. De vragen zijn voor jong en oud. En je kan altijd terug lezen wat je een jaar daarvoor hebt geantwoord dat maakt het natuurlijk ook wel leuk. Ik denk dat dit zo’n boek is om nooit meer weg te doen.

Maar nu de prijs. hij is 14,99 euro. Je kan hem bestellen op bol.com
Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee. En hij kan nog wel even 5 jaar mee. Ik vind het een hele goede aankoop.


Groetjes Emilie






© Sjabloon NiceNailss 2014