Mijn Favoriete Blogs



Bijna elk meisje leest wel een paar blogs, of houdt zelf een blog bij. Zo houd ik ook een blog bij, maar daar laat ik het niet bij. Elke ochtend, voordat ik naar school ga lees ik een aantal blogs die in mijn ochtend gewoon niet kunnen missen. Dit zijn de blogs die ik dan het allerliefste s'ochtends bekijk. Ik heb voor jullie een top 5 opgesteld. Lees je mee? Veel plezier!


Laten we maar beginnen met de blog, die ik echt als aller eerste check s'ochtends. Iedereen kent Mascha, Teske en Vera wel.


Misschien is dit een blogger die jij nog niet kent, maar waar je zeker even kennis mee moet maken; NailNerdjess. NailNerdjess.com is een blog waar elke dag een blogpost online komt, in het kader van beauty, DIY en soms een beetje fashion/lifestyle. Het leuke aan NailNerdjess is, is dat er elke dag weer iets anders klaar staat. Niet elke keer standaard een review, maar ook wel eens een filmpje over hoe je pepernoten kan bakken. Zeker even een kijkje nemen!


Deze blog ken jij zeker ook wel; Teskuh.nl. Dit is ook zo'n blog waar wat meer reviews voorbij komen, maar ook wel eens over ijs (haar laatste post toen ik dit schreef). Het leuke is dat er niet altijd hetzelfde wordt gereviewd, maar ook wel een eten of andere dingen. Teske schrijft gewoon waar ze van houdt en wat ze leuk vindt. Ook dat ze in haar filmpjes erg spontaan en gewoon zichzelf is vind ik knap van haar!


Welke blog ik pas sinds een maand echt lees, is de blog van Vera (ook wel VeraCamilla.nl). Haar blog heeft een mooie layout en daar wordt ik blij van. Ze heeft haar eigen schrijfstijl en de foto's zijn altijd erg strak. Dus mooi overzichtelijk, en dat vind ik fijn aan Vera Camilla. Op het 1e gezicht vond ik haar een beetje apart, maar nu is ze dus echt een van mijn favorieten!


De blog die ik nu ga noemen, is ook nog niet erg bekend. De blog van Charlotte (www.xxxcharr.nl). Ze schrijft hier over haar persoonlijke leven, maar heeft ook goede reviews. Zoals ze al zegt; Mijn eigen plekje op het internet. Zo beschouw ik haar blog ook, ze heeft haar eigen stijl zoals ' ^.^ ' Ze is gewoon zichzelf en haar blogposten zijn altijd anders. De ene keer weer foto's van de herfst, dan zie je de babylips voorbij komen. Altijd iets anders !



Nu de laatste blog, maar wel het bekendste. Beautygloss.nl, zeker weten dat jij de blog van Mascha ook wel kent. Tegenwoordig vlogt ze elke dag, en dat is erg leuk! Knap hoe ze heeft bereikt om van haar hobby haar beroep te maken, en dan ook zo succesvol te zijn. De blog heeft een schattige layout, typisch gericht op meiden. Er is verder niet erg veel over te vertellen, gewoon een topper!



Dit waren dan al mijn favoriete blogs. Hier kijk ik elke dag op, maar dit zijn niet de enige! Ik kijk ook nog wel eens op BijouxAndNails (zeker een aanrader !) , WLNA , BeautyWithBabatte en MissNagellak.

Wat zijn jou favoriete blogs?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014