O.P.I - Red Shatter

Zoals je weet ben ik pas bij de Big Bazaar geweest, en heb ik daar mijn 1e lakje van O.P.I gekocht. Deze kostte 3 euro. Het leek me leuk hier een aparte review over te maken, omdat ik O.P.I wel een uitzonderlijk merk vind! Lees je mee? Veel plezier.



Alleen over het uiterlijk van het potje kan je al erg veel zeggen. Ik vind het een supermooi design en het ziet er heel luxe uit. Tevens is het (zover ik weet) het duurste nagellak merk. Voor 14,25 heb je 1 potje, dat is mijn zakgeld van een hele maand! 

Ik vind dat O.P.I. ook duidelijk heeft aangegeven of het een Crackle lak is of niet. Bij sommige merken heb je wel is dat het er klein op staat. Maar dit van O.P.I. is erg duidelijk en kan geen verwarring over zijn!

Wat ik ook goed van O.P.I. vindt, is dat ze een hele mooie dop hebben. Dat heeft alleen O.P.I. en daarom onderscheidt O.P.I. zich van de andere merken. Want dit ziet er veel mooier uit dan de dop van Essence. 

Dit is de lak van O.P.I. in 'Red Shatter'. Ik heb geen idee wat 'Shatter' betekend, maar ik vind het wel een toffe naam. Bij deze naam heb ik wel het idee dat je met een erg goed/professioneel nagellak merk te maken hebt. Voor de inhoud van dit potje zou ik 'm ook zeker kopen, want 15 ml is gemiddeld erg veel!

Genoeg gekletst over het potje. Op naar het uiterlijk van O.P.I. Wauw! Wat is dit een supermooie crackle lak. Ik heb heel veel crackle lakken geprobeerd, maar dit is toch wel de aller beste. O.P.I. creĆ«ert het echte crackle effect. Deze foto is met topcoat. 

Soms heb je nog wel eens met crackle nagellak, dat het niet erg goed uitpakt. De basislaag lekt uit en daardoor wordt je nagellak roze. Bij O.P.I. is dit niet zo, ik ben echt superblij met dit potje. Mijn hartje maakte een klein sprongetje toen ik dit effect zag, wow! 

Bij deze raad ik je zeker aan een Crackle Lak van O.P.I. is een keer te proberen. O.P.I . doet het erg goed en het is het geld zeker waard! Deze heb ik voor 3 euro gekocht, maar ik heb geen idee hoe duur deze lak zonder korting zou zijn. 

Wat vind jij van dit Crackle Effect?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014