Paris Memories Nailpolish

Als je mijn blog volgt, weet je waarschijnlijk wel dat ik pas ben wezen shoppen. Daarbij heb ik 4 prachtige lakken van Paris Memories gekocht. Heel lang geleden heb ik ooit eens een wit gekocht, maar daar houdt het wel mee op. Is Paris Memories nog wel van goede kwaliteit? Lees je mee? Veel plezier !

Ik heb gekozen voor een zwarte lak, een zwarte met zilvere glittertjes, een lak met alleen maar zilveren glittertjes en een roze. Deze zwarte lak met glittertjes erin, vind ik het aller mooiste ! En jij?

Van links naar rechts
#236 - #251 - #255 - #257
Op alle foto's draag ik 2 laagjes van de lak.

Van deze lak vind ik de substantie echt supermooi, dat heeft mij ook overgehaald deze lak te kopen. Maar toen ik het potje openmaakte om te swatchen, merkte ik wel dat de lak heel erg dun was. Meestal als dat zo is, dekt de lak ook niet erg goed.

 Jammer, ik had wel meer dekking willen hebben. Want hij is zo mooi! Voor 0,99 euro is dit het geld natuurlijk waard, maar als ie meer zou dekken zou ik helemaal blij zijn. Helaas is dit niet zo, maar hij ziet er wel heel mooi uit! Bij 3 laagjes denk ik, dekt ie wel.

 Het roze lakje van Paris Memories vind ik ook heel erg mooi. Ik heb al eerder een wit van Paris Memories gehad, en deze dekte pas binnen 4 laagjes. Zo'n idee heb ik ook bij deze. Het is wel een mooie kleur.

 Op deze foto draag ik 2 laagjes van de lak. Ik vind het zo'n mooie kleur ! Jammer van de dekking, maar hij is erg tof! Als je ooit nog bij de Douglas komt, zou ik zeker dit lakje meenemen.

 Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie glitter lak voor de kerst of als topcoat. Paris Memories had wat ik zocht en ik heb deze meegenomen. Eerst gebruikte ik een glitter nagellak van de Hema, maar die is inmiddels op. Tijd voor een nieuwe!

 Dit is wel typisch een topcoat. De lak bevat wel heel wat glitters, maar het is nou niet het idee van 'wauw'. Als topcoat kan je 'm wel erg mooi gebruiken onder een willekeurige kleur. Voor 99 cent raad ik je aan deze te kopen.

En als afsluiter dan een diepe kleur zwart. Ik was al lang opzoek naar een zwart, dus ik hoop dat dit een goede is! 

Wow ! Wat dekt deze zwart goed zeg. Dat had ik echt niet verwacht, omdat de nagellak net zo dun was als de andere. Deze moet je gewoon hebben, hij is onmisbaar! Voor 99 cent is dit geen geld! 

Dat waren dan alle swatches van de Paris Memories lakken die ik heb gekocht. Sommige zijn niet erg goed, maar wel lekker goedkoop. Ik raad je ze zeker aan!

Wat vind jij de mooiste kleur?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014