Action Nagelstickers: Yay Or Nay?!

Jij bent vast ook wel eens bij de action geweest, om wat voor reden dan ook. De action heeft een speciale beauty afdeling, waar ik erg blij mee ben. Alles is rond de 1 euro, maar is de kwaliteit ook wel goed? Ik heb nagelstickers meegenomen om deze te testen. Wat denk jij, Yay, Or Nay?

Gelukkig heeft de action wel leuke designs, en voor iedereen wel een leuke keuze. Ik heb 3 setjes nagelstickers genomen. 2 met glittertjes en 1 met alleen maar roze.

Op de achterkant staat, zoals je ziet, de beschrijving. Dit spreekt eigenlijk wel voor zich. Zo lastig moet dit toch niet zijn?

Gelukkig heeft action niet 10 nagels, maar 14. Jou nagelformaat zit er altijd dus wel bij. Action heeft wel erg lange nagels, maar dat is juist een voordeel. Al heb je heel erg lange nagels zit jou maat er ook bij! Waarschijnlijk, als je iets dikkere nagels hebt, zul je een stuk(je) van je nagel nog zien na het aanbrengen.

Ik ga hier voor een van de glitter nagel stickers. Een met een soort ombre effect. Tevens leek me het leuker om steentjes te testen, omdat ik bang ben dat ze er snel afvallen.

Hier kan je de steentjes wat beter zien, het is dus wel degelijk reliëf. Dit geeft wel een leuker effect op je nagels, als er een beetje reliëf op zit. Dit zit niet vaak op nagelstickers volgens mij.

Toen ik ze op had gedaan, was ik niet bepaald blij. De stickers blijven helemaal niet plakken, en als je met je hand door je haar gaat blijven ze erin vast plakken. Wat ik ook jammer vind is dat je niet het totale ombre effect ziet. Dit zou je wel zien bij langere nagels. 

Mijn duim was al helemaal een ramp, bij het afvijlen ging er een te groot stuk mee. Deze stickers zijn totaal niet stevig en scheuren snel. Wanneer je ze van het velletje af haalt, gaan ze helemaal krullen. 

Dit is nog een best mooie foto, maar je moet niet verwachten dat deze stickers een week blijven zitten. Misschien een dag tot een paar dagen, maar echt niet langer dan 3. Na een paar uur begaven deze stickers het al en heb ik ze eraf gehaald. 

De maten waren ook veel te groot. Ik kreeg een beetje het idee alsof je duim de koning was. Er waren 6 maten stickers die wel op je duim passen, maar veel te groot zijn voor je andere nagels. Zo zou je dus niet 2 handen helemaal kunnen doen. 

Zoals je ziet steken er nog allemaal stukjes sticker boven mijn nagels uit. Het ombre effect zie je hier wel beter, maar ik ben er niet tevreden over. Voor 0,99 euro is dit wel de bijbehorende kwaliteit vind ik. 

Mijn conclusie? Ik zou deze stickers niet aanschaffen, een 'nay' dus. Voor een keer te gebruiken of gewoon uit te proberen zijn ze leuk, maar ik zou ze niet continu gaan gebruiken. Misschien blijven de stickers wel beter plakken als je je nagels eerst lakt en daarna de stickers erop plakt. Ik hoop dat je dit een goede/duidelijke review vond. 

Lijken deze stickers jou wat?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014