Webshop Jou



Heb jij ook die verslaving? Je weet wel, armbandjes. Mijn stash wordt maar groter. Zo heb ik een leuke deal gesloten met Webshop Jou. Webshop Jou is te vinden op Facebook, waar ze handgemaakte armbandjes verkoopt. Deze kan je dan op aanvraag laten maken. Veel plezier met lezen!





Ook al praat je niet over de armbandjes van Webshop Jou, dan heb je wel al hele leuke verpakkingen en kaartjes. Webshop Jou heeft onder andere, hele leuke visitekaartjes. Je hebt wel vaker visitekaartjes, maar dit is echt de leukste die ik tegen ben gekomen.



Meestal, wanneer je armbandjes of andere sieraden besteld, zit het in een saaie envelop. Bij Webshop Jou krijg je gelijk een zakje dat je niet zomaar weg zal gooien.


Het heeft een superleuk design waaraan je kan herkennen dat het handgemaakt is. Maar dat zegt niets over de kwaliteit van Webshop Jou!


Ik kreeg een zakje met 5 armbandjes en 2 setjes oorbellen. Ze hadden allemaal een soort 'grijs/blauw' thema. Dat is het leuke als je alles zelf maakt, je kan gewoon van alles zelf verzinnen.


Laten we beginnen met de 3 grote armbandjes. Dit is er een met kralen, een is gevlochten, en de laatste is 'rond'. Geen idee hoe ik die zou moeten beschrijven, haha! Deze armbandjes bevatten bijna allemaal een tof bedeltje; een peace bedeltje en een love bedeltje.


De armbandjes zijn verstelbaar, dus bij jou passen ze ook! Vind jij deze combi nou niet zo leuk? Je kan gewoon jou favoriete combi aanvragen, deze maakt Jou dan voor je en dan krijg je ook zo'n tof zakje thuisgestuurd :)


Er waren ook nog 2 armbandjes met een bedeltje. Een had een peace bedeltje en de ander een intifity (oneindig) bedeltje. Ze zijn allebei superleuk gemaakt, en hebben een erg tof design. Gelukkig zijn deze ook verstelbaar :D































Ze passen leuk bij elkaar! Als je niet heel erg houdt van opvallende armcandy , dan is dit echt iets voor Jou! Ik vind ze echt heel leuk :)




Als laatste heb ik nog 2 setjes oorbellen. 1 Met kruisjes, en de ander met een love bedeltje. Het leuke is dat alle armbandjes en oorbellen hetzelfde thema hebben, je kan ze allemaal bij elkaar dragen!



De kruisjes zijn precies goed, niet te opvallend en lekker girly!

Nog een close-up van de love oorbellen. Het lijkt net alsof ze heel oud zijn, maar dat is niet zo. Dat geeft juist het leuke effect!

De kruisjes hebben ook zo'n effect. Ik vind dat ze een erg leuke kleur hebben, volgens mij passen ze bij elke soort kleding die je hebt. Tof! Zeker geschikt voor de winter en de zomer, multifunctioneel ;)

Dat was dan de review van de armbandjes van Webshop Jou. Wil jij up-to-date blijven van alle nieuwe armbandjes, trends en nog veel meer? 'like' Webshop Jou dan even op Facebook, klik hier om naar Webshop Jou te gaan. Daar kan je op aanvraag je eigen armbandjes laten maken! 

Heb jij geen Facebook maar wel instagram? Volg Webshop Jou dan even op instagram, hier komt elke dag een leuke update online met een foto van de leukste trendy armbandjes. Ik zou zeker even volgen/liken, want het is de moeite waard. Als je dan toch op de pagina van Webshop Jou bent, bestel dan gelijk jou favoriete armcandy

Wat vind jij van Webshop Jou?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014