Maak Je Huid Winter-Proof

We gaan de winter weer in, dus onze huid heeft het niet meer zo soft te verduren. We pakken allemaal onze verzorgings producten en verwennen onze benen en ons gezichte weer eens. Alles wordt droger en schraler, dat willen we natuurlijk verkomen. Lees je mee? Veel plezier !

In mijn stash heb ik een aantal producten liggen die ik jou zeker zal aanraden om je huid optimaal te houden. In dit artikel ga ik dit met jullie bespreken, en ook wat je het beste kan doen om je huid goed te verzorgen en jeuk te voorkomen.


Als eerste zou ik regelmatig je gezicht verwennen met een lekkere nacht/dag crème. Bij mij kalmeert mijn huid dan veel meer en mijn huid wordt daar veel zachter van.


Wanneer je alleen s'ochtends en s'avonds dit opsmeert, kan ik je garanderen; jou huid wordt niet droog deze winter. Deze producten zijn erg fijn, maar ik weet niet waar ze vandaan komen.

Meestal worden je onderbenen ook heel erg droog. Je huid raakt helemaal droog en er komen een soort 'scheuren' in. Dit kan ook enorm gaan jeuken, en dat is natuurlijk erg vervelend. Mijn tip is om een Body Lotion op te doen wanneer je huid er zo aan toe is. 


Wat ook zeker wel zal helpen tegen de uitdroging van je benen is een speciale huid-lijn van de Kruidvat. Eerst lekker je benen scrubben zodat alle velletjes eraf gaan, en daarna hydraten met de body butter.


Al deze producten, waar onder de body butter zijn super goedkoop. Dus voor een mooi budget heb jij een mooie huid! Deze body butter ruikt erg lekker zoet en is fijn in gebruik.


Om je gezicht ook nog eens extra te verzorgen kan je om de paar dagen een maskertje doen. Dit is een masker dat mij en mijn vriendin erg bevalt. Het hydrateerd je huid goed en het maakt je huid lekker zacht!


Je kan dit masker ook doen wanneer je steeds gaat douchen. Ik raad je zeker aan, als je een droge/schrale huid hebt, om een maskertje wat vaker te doen. Zo kan je gezicht het mooist blijven!

Wat bij mij meestal het grootste probleem is in de koude periodes, zijn mijn lippen. Ze worden erg droog en er gaat allemaal velletjes aan zitten.

Hoe ik hiermee omga? Sowieso doe ik al elke avond lippenbalsem op mijn lippen, want dit zorgt dat ik mijn lippen niet zelf nat maak. Daar worden je lippen namelijk heel erg droog van.

Wat ik sinds kort ook doe, is een lipmassage. Het klinkt misschien heel gek, maar het is echt heel goed voor je lippen. Er komt uit een gaatje dan een vloeistof die als een soort massage-olie dient. Als ik dit gedaan heb scrum ik daarna mijn lippen meestal met een van de scrub's van Lush. 
Als laatste, om mijn lippen te verzorgen kan je er iets van lippenbalsem op doen. Hiervoor gebruik ik een lippenbalsem. Echt een aanrader!

Ik hoop dat dit artikel je heeft geholpen met de huidproblemen. Laat vooral even een comment achter als je nog tips hebt voor mij of andere lezeressen! 

Wat gebruik jij meestal als verzorging?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014