GASTBLOGGER: Coconut Care

Hey iedereen dit is mijn eerste echte review. En daarom kies ik 2 producten waar ik zo enthousiast over was toen ik ze in de winkel zag liggen. Ik ben super benieuwd. Ik hoop jullie ook. Dus vandaag ga ik 2 dingen voor jullie uit proberen: de coconut care lipbalm en de coconut care body cream. Allebei heb ik ze gehaald bij de action. Ik hou zelf heel erg van kokosnoot dus was ik heel benieuwd naar deze twee. Lees je mee? Veel plezier ! 



Oke ik begin met de lipbalm
                              
Dit zijn ze. Er zitten er 2 in een pakje.
Als ik er aan ruik komt gelijk een glimlach op mijn gezicht. Het ruikt zo lekker naar kokosnoot. Deze geur kan ik echt wel de hele dag ruiken. Maar misschien valt hij nog tegen bij het opdoen.
Het aanbrengen is heel makkelijk het is niet te dun en niet te dik precies goed. Ik ben er echt super blij mee. Hij ruikt heel fris en tropisch. Ik vind de geur echt geweldig. 

Maar als je niet van kokosnoot houdt is dat natuurlijk anders maar dit is zeker het proberen waard. Dus ik ben super blij met deze lipbalm en raad hem iedereen aan die van kokosnoot houdt. Wat misschien ook wel belangrijk is om te vertellen, is dat als je er met je tong overheen gaat je geen vieze kokos in je mond krijgt en er zit ook geen chemisch luchtje aan. Bij de ingrediƫnten staat wel parfum maar die proef of ruik je helemaal niet.
Dan nu de kokos body cream.ik hoop dat hij precies zo lekker ruikt als de lipbalm.

Dit is hem dan. Ik heb hier best wel hoge verwachtingen van.
Als ik hem open draai zit er eerst nog een zilver folie laagje overheen. Als ik die eraf haal komt de geur me tegemoet. Het is echt een best wel sterken geur. Maar jammer genoeg was ik er niet zo enthousiast over. Hier zit duidelijk parfum in ofzo. De kokos geur ruik je bijna niet. Het is niet zo dat ik er echt misselijk van word. Maar het ruikt gewoon niet als de lekkere kokos geur. Maar ik kocht hem natuurlijk niet helemaal voor de geur. Nu maar hopen dat hij nog een beetje werkt. Op de deksel staat dat hij hydraterend en verzachtend is. Ik ben heel benieuwd.

Het is best dik. Maar niet klonterig. Eigelijk precies goed. Hij is makkelijk aan te brengen. En niet al te vettig. Als ik hem aangebracht op mijn arm. Ben ik wel bang dat hij plakkerig blijft. Maar dat gaat al best snel weg. En als hij is opgedroogd. Ben ik er echt van overtuigt dat de deksel gelijk had. Hij is heel erg hydraterend en verzachtend. Mijn huid voelt veel zachter aan en is ook niet meer droog. Dus hij werkt heel goed. Maar de geur valt wel erg tegen.

Dus de lipbalm is echt geweldig en doet het super goed. En de body cream… de geur valt tegen maar de werking is perfect. Met beide ben ik toch wel blij. De prijzen de lipbalm was 70 cent maar dan heb je wel 2 lipbalms. En de body cream weet ik niet meer. Maar het ligt in ieder geval tussen de 1 euro en de 2 euro. Niet zo duur dus.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende review xxx emilie   






© Sjabloon NiceNailss 2014