Mijn Volle Nagelwielen

Na een lange tijd heb ik een deel van mijn nagelwielen helemaal vol gemaakt met nailart. Het leek me leuk deze aan jullie te laten zien. Er zitten wat saaie tussen, maar ik vind de meeste wel erg leuk. In totaal heb ik 13 nagelwielen waarvan ik ongeveer 5 helemaal volle nagelwielen heb. Bij elkaar zijn er 5 nagelwielen helemaal vol. Lees je mee? Veel plezier !



Als eerste heb ik een nagelwiel die ik met name gebruik voor een 'It's A Dupe!' artikel. Deze laat ik daarom alleen daarvoor, want dan kan je nog mooie foto's maken van de swatches.



Dan heb ik nog een nagelwiel waar ik turtorials op maak, zoals de Kiss Nailart die je pas op YouTube zag. Tevens staan er nog wat swatches op en een enkele nailart van mijn zusje.

Over dit nagelwiel, is wat meer te vertellen. Er staan een aantal leuke nailarts op. Een paar met stippen, strepen en een soort zebra print. Als je bij de komende of deze nailarts leuke ziet waar je een tutorial van zou willen zien, kan je dat altijd even melden :)

Hier zie je een nailart die ik heb gemaakt met striping tape. Niet het ankertje.

En nog een nailart met stipjes... 

Dit nagelwiel is niet erg bijzonder. Enkel een nailart van mijn zusje. Degene met de glittertjes is mijn zelfgemaakte nagellak met oogschaduw en glitters. Zouden jullie hiervan een turtorial willen zien?



Bij dit nagelwiel heb ik me voorgenomen alleen maar van die 'stippen' te maken, dat is niet gelukt, maar ik vind het principe erg leuk. De rest zijn ook swatches etc.

Mijn 6e nagelwiel is een soort koningsdag nagelwiel. Deze heb ik wel eens samen met mijn zusje gemaakt voor koningsdag. Wij deden toen alle nagels van de mensen die bij ons op bezoek kwamen. Mijn moeder was toen jarig, en we hebben erg leuke nailarts gemaakt!

De komende 2 nagelwielen hebben erg veel nailart. Ik heb de 3/4 leukste nailarts eruit gepikt bij dit nagelwiel.

Wat ik een hele leuke vindt, is de palmboom nailart. Dit is het idee van Cutepolish en ik vond 'm erg leuk om na te maken. Hij is ook nog erg goed gelukt, als het aan mij ligt.
De 3 'vrolijke nailarts' vind ik erg leuk. Ik kijk er naar uit deze een keer op mijn eigen nagels te maken, maar dit lijkt me toch wel erg lastig. De nailart zelf vind ik in elk geval supertof !

Als laatste van dit nagelwiel heb ik een uiltjes nailart, die mijn vriendin Anouk een keer had gemaakt.  Deze heb ik zelf nooit eerder gemaakt, maar ik vond het de moeite waard 'm te laten zien. Wat is ie tof he!
Op het laatste nagelwiel staan ook een paar leuke nailarts. Als eerste heb ik een strikjes nailart, die ik al erg lang geleden heb gemaakt. Deze is op dezelfde data gemaakt als het uiltje.

Tevens heeft dit nagelwiel geschiedenis, want mij allereerste space nailart + allereerste nagelwiel nailart staat hierop. Op deze ben ik nog steeds erg trots. Wat vind jij van deze nailart?

Als allerlaatste dan een vlinder nailart, deze vind ik nu nog steeds erg lastig. Deze vind ik wel erg vrolijk !
Dat waren dan al mijn nailarts op nagewielen tot nu toe. Ik hoop dat je 't leuk vond om te zien! Het was in elk geval leuk om dit allemaal aan jullie te laten zien.

Wat vind jij van mijn creaties?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014