Photo Diary NiceNailss #2

Het is al weer een paar weken geleden dat ik een Photo Dairy NiceNailss heb gedaan. Over deze paar weken heb ik een paar foto's gemaakt, maar niet heel erg bijzonder. Ik vond het wel leuk om dit aan jullie te laten zien. Kijk je mee? Veel plezier!



Deze week ging ik bij mijn tante op bezoek. We gingen lootjes trekken, dit is onderweg naar huis. Het was erg gezellig!


Zit ik een middagje in mijn kamer, zie ik ineens zo'n wolk. Wow! Het lijkt net alsof ie naar me toe komt. Soms heb ik  ook wel aparte gingen hoor, haha!


Ook was ik die week nog naar de kapper geweest. Mijn puntjes waren helemaal wit en klitterig. Tijd voor een knip-beurt, yay! Zal ik de volgende keer mijn haar in een soort punt knippen? Nu het zo recht is vind ik het erg saai.


Elke vrijdag geef ik training aan mijn broertje's team op de hockeyclub. Ik had 2 jongens de backhand-flats geleerd. Best lastig, maar ze kunnen het nu wel! Misschien dat het ze helpt tijdens hun wedstrijdjes :)

Deze foto? Het regende deze week zo enorm veel. Elke ochtend kwam ik helemaal doorweekt op school en wanneer ik naar huis fietste was het ook niet bepaald droog. Jammer.. Ik houd veel meer van de zomer! Jullie?



Ook had ik de nagels van mijn zusje gedaan. Het is een soort druip-ding.. Hihi ^.^ Jammer dat haar nagels zo kort zijn, ik vind een moeilijkere nailart namelijk superleuk en veel uitdagender!

Ja, helaas gaat school ook gewoon door. Ik had deze week erg veel toetsen, maar het is (gelukkig) goed te combineren met mijn blog. Dit was wat ik leerde voor een Aardrijkskunde toets, wat een saai vak. Daar ga ik later toch niets mee doen. 


Bezig met de Photo Dairy NiceNailss voor deze 2 weken. Niet erg veel foto's, maar ik vond het toch leuk om aan jullie te laten zien. Tevens vinden de meesten zulk soort artikelen wel leuk!

S'avonds kijk ik meestal tv op de bank, heerlijk. Dit was zaterdagavond, TVOH was weer op TV! Ik ben ook erg fan van HGT (Holland Got Talent). Wat is jou favoriete TV programma?

Vind jij zulk soort artikelen leuk?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014