DIY - Glitzy Nagels

Aangezien mijn nagels erg kort zijn geknipt, omdat er 1 helemaal was afgebroken, vond ik het leuk om is iets anders toe doen dan een nailart. Eerder heb ik wel eens glitter nagels gedaan, en dit beviel erg goed. Vandaag ga ik aan jullie laten zien hoe ik mijn eigen glitter nagels zet. Lees je mee? Veel plezier!



Ik wilde iets van Roze op mijn nagels, maar dit bleek ik niet een los potje te hebben. Ik heb dus wat roze glittertjes bij rode gegooid, deze zaten wel in een potje.

Je kan de roze glittertjes kopen bij de Action. Waarschijnlijk zijn er veel meer winkels die dit verkopen, maar ik heb ze bij de Action gekocht.

Dit is de substantie die ik uiteindelijk kreeg. Dit past (helaas) niet bij het weer, maar als ik dan naar mijn nagels kijk wordt ik weer vrolijk. Je moet je niet aanpassen aan het weer is mijn tip, doe iets aan waar je blij van wordt en dan voel je je al een stuk beter.

Wat heb je nodig? Eigenlijk maar heel erg weinig, alleen een doorzichtige nagellak en wat glitters. Je kan de doorzichtige nagellak natuurlijk ook vervangen door een andere lak. Maar dit werkt bij mij het beste.

Eerst doe je nagellak op je nagel. Let op: 1 nagel tegelijk! Deze stop je in de glittertjes (wanneer ie nog nat is). Daarna haal je je nagel eruit, en dan heb je eigenlijk je nagel al klaar. Je moet hier geen topcoat overheen doen.

Let Op: Wanneer je de nagellak aanbrengt, moet je niet zorgen dat dit op je huid komt. Dan komen er ook glitters op je huid.

Nadat je nagel uit de glitters is, kan je 'm een beetje afkloppen op een papiertje. Dan haal je de overige glitters weg en druk je alles nog een beetje aan.

Wauw, zie die glitter! Hij is een soort sterretje. Niet dat de foto mooi is, maar ik vond het tof om het glittertje te laten zien.

Na een dag zagen mijn nagels er zo uit. Ik heb het er een beetje af gepulkt, dit was erg verleidelijk, haha ! Omdat het erg kort blijft zitten kan je het niet echt als gel nagels zien, maar je zou kunnen proberen of het met topcoat langer blijft zitten. Voor kerst/oud en nieuw is dit natuurlijk een leuk effect, dit ga ik zeker nog een keer doen!


Dit was dan een korte, maar krachtige turtorial van DIY - Glitter nagels. Ik vind dat het een heel erg leuk effect geeft, en het fleurt je nagels helemaal op.

Wat vind jij van dit Glitzy effect?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014