GASTBLOGGER: DIY - Kaars Versieren




Hey allemaal.
Vandaag heb ik een DIY voor jullie. Het word winter Dus het word tijd voor een mooie warme en gezellige sfeer. Waar denk je nu aan? Als het een mooie kaars denkt is heb je het goed. Je kan natuurlijk een standaard kaars kopen. Maar hoe leuk is het als je zelf een kaars te maken. Lees je mee? Veel plezier!




Je zoekt een mooie schaal versiert die en doet er een kaars in. Super simpel maar zo leuk om te doen. Oke nu de uitleg met een paar voordbeelden.

Ik heb deze kaars gemaakt.
Wat heb je nodig?
·       Een schaaltje, ik heb een mooi asbakje gebruikt
·       Versier steentjes
·       Een gekleurde kaars

Dan kunnen we nu beginnen
Ik heb een mooi asbakje gekocht bij een tweedehands  winkeltje. Hij is zwart en heeft de vorm van een blaadje.  Deze was 1,50 euro. Super goedkoop natuurlijk maar zulke leuke koopjes kom je daar vaak tegen. Een aanrader dus.

Ik heb er toen versier steentjes in gedaan. Deze zijn te koop bij de action of de blokker, en vast nog wel meer winkels. Ik heb hem van de action. Ik heb deze steentjes al best lang, dus ik weet de prijs niet meer zeker. Maar ik geloof dat ze tussen de 1 en 2 euro waren. Ze hebben ze in verschillende kleuren. Ik heb de grijze genomen doordat ik graag een opvallende kaars wil. Ik doe kleine en grote steentjes door elkaar voor een speels effect.

Dan nog de kaars. De kleur van de kaars hangt er puur vanaf  welke kleur het schaaltje en de stenen hebben. Of je een geur wil en of je een grote of een kleine kaars neemt  hangt echt helemaal van je eigen smaak af. Ik heb een rode grote kaars gekozen. Hier zit geen geur aan maar de kleur vond ik heel leuk bij het zwarte schaaltje.

Dit was dus een simpele DIY maar het is heel leuk om in je kamer te zetten.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer


Xxx Emilie






© Sjabloon NiceNailss 2014