Good2Get


Armanden, kettingen en andere sieraden; ik kan er geen genoeg van hebben. Mijn stash van sieraden blijft maar stijgen. Zo mocht ik een armbandje van Good2Get ontvangen. Vandaag ga ik voor jullie dit schattige armandje reviewen. Lees je mee? Veel plezier!


Good2Get is een webshop, die allemaal handgemaakte armbandjes en andere soort sieraden verkoopt.   Good2Get verkoopt ook allemaal dingetjes om zelf je armbandjes te maken, erg leuk! Het bandje dat ik mocht ontvangen, is een vriendschaps-armbandje.


Dit armbandje bestaat uit allemaal roze/witte/paarse tinten. Ze zijn vrolijk gemaakt, maar je ziet wel dat het helemaal handgemaakt is. De kleuren spreken mij niet erg aan, maar het ontwerp is wel erg leuk. Ze kosten 1,95 per stuk, anderen armbandjes kosten iets meer.


Helaas is dit niet echt mijn smaak van armbandjes, dus ik heb mijn zusje er blij mee gemaakt. Het ontwerp past niet helemaal bij mij.



Op de site van Good2Get hebben ze verder wel heel erg mooie handgemaakte armbandjes hebben. Deze zijn wel meer mijn smaak, maar deze vind ik ook erg leuk.


Het systeem met het vastmaken van het armbandje is erg handig bedacht. Je hebt 2 touwtjes en daar maak je een knoopje in. Simpel toch?


Helaas hield ik wel een heel erg lang deel over van het overige deel. Ik heb best dunnen polsen, dus hij kon niet helemaal strak om mijn pols heen. De touwtjes die over zijn kan je er nog altijd af knippen.


Nog een keer het ontwerp van het armbandje. Als je 'm om hebt, merk je wel dat er echt een logica in zit. Aan de zijkanten is het eromheen gevlochten en verder zijn het allemaal kleurtjes. Erg leuk!



Dit was een korte review, want er valt niet erg veel over te vertellen. Ik denk dat mijn mening wel duidelijk is. Je kan altijd even op Good2Get.nl kijken, want het armbandje dat bij jou past zit er ook wel bij. Ze hebben een breed assortiment, dus er is altijd wel wat!

Lijkt Good2Get jou wat?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014