Music Of The Moment


Vandaag een iets andere blogpost dan normaal. Dit keer gaat het niet over Beauty, Lifestyle of andere onderwerpen die ik behandel op www.nicenailss.nl. Het is deze keer iets wat met muziek te maken heeft. Iedereen heeft wel een song die je altijd draait, of die dagenlang in je hoofd blijft zitten. Deze songs heb ik op een rijtje gezet. Misschien dat er nog wel een leuke song voor jou bij zit. Veel plezier!




Als aller eerst; Titanium. Wat houd ik van dit liedje. Eigenlijk heb ik geen idee waarom, maar altijd als ik het luister gebeurd er iets. Het is gewoon een fijn liedje, het blijft niet in mijn hoofd zitten, maar het is heerlijk om te luisteren!



Misschien ken jij dit liedje ook wel van Katy Perry; Roar. Dit is een liedje dat gaat over Katy die in de jungle is geland met haar vliegtuig. Hier wordt ze een soort koningin van de Jungle. Het liedje is niet alleen leuk, maar ook de clip erbij.



Van Pink vind ik Just Give Me A Reason ook heel erg mooi. Het filmpje zit supertof in elkaar en zonder dat je Engels spreekt, weet je waar het over gaat. De mannenstem van Nate Russ tussendoor staat er ook heel mooi bij.



Misschien ken je dit liedje niet, maar misschien heb je het wel eens gehoord. Als ik muziek luister kan deze niet ontbreken. Ik vind het een toffe song, maar niet super ofzo. Hij is leuk om te luisteren, maar voor de rest..? De clip vind ik wel vaag, met al die vrouwen die spiegels voor moeten stellen. Ze bewegen niets eens hetzelfde, haha! Dit liedje heet trouwens Mirrors.



Ik weet zeker dat je dit liedje van Passenger kent; Let Her Go. Dit vind ik zo'n mooi nummer! Het geeft me rust en is ook erg mooi in elkaar gezet.  Passenger zelf vind ik een beetje apart, maar zijn songs zijn echt fantastisch.





Dan heb ik nog 2 liedjes van Ed Sheeran. Waarvan 1 tijdig heel populair is geweest, zover ik weet. The A Team vind ik een supermooi liedje, ik snap echt wel dat iedereen deze wel eens heeft geluisterd. Het filmpje erbij is ook erg mooi.

Give Me Love is iets minder bekend, maar is zeker de moeite waard om te laten zien. Het is namelijk net zo'n mooi liedje als The A Team. Als je helemaal niet tegen bloed of iets kan, kan je beter de 1e 20 seconden van het filmpje niet kijken. Met de rest is niets aan de hand, voor de zekerheid dat mensen er niet over gaan slapen ofzo :P



Dit liedje is weer een andere style dan die van Ed Sheeran zojuist. Dit is juist weer een vrolijk liedje die iets sneller is. Helaas zit er een hele lange intro en outro aan vast, het liedje komt pas op de helft van het filmpje. Ik zou Trouble zeker een keer beluisteren!



En als laatste van Maroon 5 'One More Night'. Deze song gaat erover dat Maroon een gezin heeft, maar daar niet genoeg aandacht aan besteed. Zijn vrouw gaat uit huis en neemt het kind mee. Als Maroon dan s'avonds thuis komt, treft hij een leeg huis aan met al zijn sport prijzen op de grond. Zeker even het kijken waard!

Dat waren dan al mijn favoriete songs/liedjes van het moment. Ik hoop dat je er wat aan had, en misschien ook wel een aantal gaat luisteren, als je ze nog niet kent. Het zijn naar mij mening erg leuke songs, die jij ook wel zou mogen beluisteren :)

Wat is jou favoriete song/liedje?

Liefs, Maaike 






© Sjabloon NiceNailss 2014